Skocz do zawartości

[3dsMax] - Duplicate render in frame buffer - prawidłowa gamma - problem


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Cześć,

 

jest jakiś sposób by przy gammie 2.2 (input) dając render przez VFB a następnie duplicate to Max Frame Buffer nie rozjaśniało mi go?

 

Pzdr,

M.K.

  • Odpowiedzi 0
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Popular Days

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności