Skocz do zawartości

Trine 2 running on NVIDIA K1


olaf

Rekomendowane odpowiedzi

Nikt nie pisze, to wstawie sam - na CES zaprezentowano mobilnego keplera - nvidia K1 wraz z referrencyjnym urządzeniem,

wiecej informacji w tym kanale: http://www.youtube.com/channel/UCHuiy8bXnmK5nisYHUd1J5g

 

K1 wspiera unreal engine 4, dzięki czemu (w tym filmiku tego nie ma, ale Jason wspominal w innej prezentacji) przerobka trine2 na androida trwala ok 5tygodni.

 

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Tegra#Tegra_K1

urzadzenie ref porownując ikony andka do mojego tabletu ma nie wiecej niż 1280x800, ale bardziej wyglada na 1024x800 (-40px dolny panel andka).

Tu jest

(od 1:30), wygląda bardzo ubogo, K1 nie radzi sobie najlepiej z dx11 ale je wspiera więc np. prerender efektow bedzie możliwy.

 

niestety zmieniła się strona wikipedii w ciagu ost. 2dni - nie ma już tabeli z ramem (4gb) ale dobry news jest taki, ze data premiery z 1q 2015 (4core 32bit) i 3q 2015 dla 2core 64bit zmienil sie na 2q 2014. Na pewno bardzo dobra wiadomosc dla kazdego studia pracującego nad czym w UE4 i nie biorącego pod uwage portow na mobile wczesniej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 0
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności