Napisano 13 Styczeń 201411 l cześć, ostatni raz logowałem się tu kilka lat temu :) do rzeczy, zawsze chciałem zrobić cgi z samochodem ,ale jakoś nigdy nie zabrałem się za 3d i pewnie już nie zabiorę. za to namówiłem kumpla, który się tym zajmuje żeby wymodelował samochód. wszystko, co na razie mogę pokazać powstało od podstaw. kolega po raz pierwszy modelował i renderował tak skomplikowany obiekt. ja podjąłem się przygotowania środowiska i ostatecznej obróbki w 2d. nie wiem czy dla was, fachowców to jest norma, ale cieszę się że udało się wyprodukować sferę do odbić na samochodzie bez profesjonalnego sprzętu, rybich oczu itp (nikon d90 + sigma 10-20). efekt może nie jest powalający, ale jak na pierwszy raz myślę, że nie jest źle. nie tylko udało się doprowadzić to do skutku a myślę że da się nawet oglądać? pokazuję tylko przód i liczę na konstruktywną krytykę :) inne ujęcia też będą tak więc: model + render: Krzysztof Michalski środowisko + pp: Piotr Błaszkiewicz full-size: http://img541.imageshack.us/img541/1494/3lzr.jpg Edytowane 13 Styczeń 201411 l przez JLz1
Napisano 13 Styczeń 201411 l NIe znam się na 3D samochodach, bo sam robiłem 2 tylko w życiu, i to jeszcze nie musiałem robić całej karoserii tylko przód i boki. Ale dla mnie to co widzę w siatce (wireframe) jest akceptowalne i dobre. Gdzieś ta z tyło obok nadkola widzę jakieś zawirowanie w siatce, ale to tylko czepianie się z mojej strony bo render wyszedł przepięknie - i studio, i environment! Bardzo podoba mi się wklejeni tej fury w zdjęcie:) Lakier żółty także mi się bardzo,bardzo podoba:) Ode mnie 5 gwiazdek i oklaski:) Pozdrawia, i proszę o więcej renderów w przyszłości jak znajdziecie czas chłopaki:)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto