Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Cześć. Mój pierwszy model w 3Ds Max 2014, projekt miecza. Na razie jest to tylko sam model, mam zamiar jeszcze zmapowac i oteksturować. Robione na podstawie tutorialu:

(świetny, wszystkie używane opcje wyjaśnione, bardzo przyjemny dla ucha głos :) Polecam) A tutaj kilka screenów:

 

https://imageshack.com/i/17emt6p

https://imageshack.com/i/5m0d5qp

https://imageshack.com/i/0yzaz8p

https://imageshack.com/i/0yymlnp

 

Kolejna porcja screenów, już poteksturowane:

 

https://imageshack.com/i/nqdjylp

https://imageshack.com/i/nhbtv5p

 

Dodałem też refkę miecza i mapowanie:

 

https://imageshack.com/i/1xx0ipj

https://imageshack.com/i/nq5blnj

 

06jy.png

 

Jak widać model ma błędy, zamieściłem je na 2 ostatnich screenach. Jeśli macie jakieś porady, mówcie :)

Edytowane przez mickes27
  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano (edytowane)

miecz na trzy palce z takim długim, podejrzewam ciężkim, ostrzem? :D ciśnij dalej

 

i poczytaj jeszcze o renderingu w maxie oraz posiłkuj się refkami jakimiś (zdjęciami mieczy) ponieważ z głowy ciężko zachować skale i proporcję :)

Edytowane przez ciacho191
Napisano

A wiesz, że żeby było śmieszniej to korzystałem z refki? Tylko przy rękojeści zrobiłem dwa garby zamiast 3+zewnętrzne, bo coś się psuło przez to. Widać ją na pierwszym screenie, oraz wstawiłem osobno. Poza tym model już poteksturowałem. Oceńcie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności