mickes27 Napisano 15 Styczeń 2014 Napisano 15 Styczeń 2014 (edytowane) Cześć. Mój pierwszy model w 3Ds Max 2014, projekt miecza. Na razie jest to tylko sam model, mam zamiar jeszcze zmapowac i oteksturować. Robione na podstawie tutorialu: (świetny, wszystkie używane opcje wyjaśnione, bardzo przyjemny dla ucha głos :) Polecam) A tutaj kilka screenów: https://imageshack.com/i/17emt6p https://imageshack.com/i/5m0d5qp https://imageshack.com/i/0yzaz8p https://imageshack.com/i/0yymlnp Kolejna porcja screenów, już poteksturowane: https://imageshack.com/i/nqdjylp https://imageshack.com/i/nhbtv5p Dodałem też refkę miecza i mapowanie: https://imageshack.com/i/1xx0ipj https://imageshack.com/i/nq5blnj Jak widać model ma błędy, zamieściłem je na 2 ostatnich screenach. Jeśli macie jakieś porady, mówcie :) Edytowane 16 Styczeń 2014 przez mickes27
ciacho191 Napisano 16 Styczeń 2014 Napisano 16 Styczeń 2014 (edytowane) miecz na trzy palce z takim długim, podejrzewam ciężkim, ostrzem? :D ciśnij dalej i poczytaj jeszcze o renderingu w maxie oraz posiłkuj się refkami jakimiś (zdjęciami mieczy) ponieważ z głowy ciężko zachować skale i proporcję :) Edytowane 16 Styczeń 2014 przez ciacho191
mickes27 Napisano 16 Styczeń 2014 Autor Napisano 16 Styczeń 2014 A wiesz, że żeby było śmieszniej to korzystałem z refki? Tylko przy rękojeści zrobiłem dwa garby zamiast 3+zewnętrzne, bo coś się psuło przez to. Widać ją na pierwszym screenie, oraz wstawiłem osobno. Poza tym model już poteksturowałem. Oceńcie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się