Raziel17 Napisano 7 Wrzesień 2004 Napisano 7 Wrzesień 2004 Mam pytanie za pomocą jakiego narzędzia sprawic aby tważ imitowała ruchy które wykonujemy podczas mowy, czy wstawienie kości jest dobrym pomysłem?, a moze ktoś ma inne propozycje?
blood_brother Napisano 7 Wrzesień 2004 Napisano 7 Wrzesień 2004 Po pierwsze pisze sie twarz:) A co do pytania to poszukaj inforamcji o modyfikatorze morpher.
Hindus Napisano 7 Wrzesień 2004 Napisano 7 Wrzesień 2004 wg mnie najlepszy pomysł to morfing. Tzn robisz głowe, kopiujesz . potem zmianiasz ustawienia vertexów np przy ustach, potem modifier morhp na tą twarz pierwszą, potem Select Object i wybierasz drugą twarz. Przesówasz pomiedzy 0 a 100 . Zreszta jest gotowy morph w maxie (hanibal czy jakos tak sie nazywa - taki z hełmem koles :D ) otwórz i daj na UNHIDE ALL i zobacz jak to wygląda
Kris_R Napisano 7 Wrzesień 2004 Napisano 7 Wrzesień 2004 Zgadzam się... jedną z technik jest morfing... Wystarczy przygotować kilka targetów.. głowa z otartą buzią, głowa z zamkniętą, z uniesionymi brwiami itp..... a potem kolejno morfy docelowe i mamy animację pozdrawiam
Hindus Napisano 7 Wrzesień 2004 Napisano 7 Wrzesień 2004 dobra zrobiłem videotutka jesli mozna to tak nazwac :D (mov i wazy 2.33mb) tu masz adres , i narka. :D http://members.lycos.co.uk/hindusxxx/mor.rar A wy sie nieśmiejcie z tego modelu :D.
illy Napisano 8 Wrzesień 2004 Napisano 8 Wrzesień 2004 niech ktos zmieni ten temat jak ktos pozniej bedzie tego szukal (a chyba juz sa 2 albo 3 takuie posty) to nie znajdzie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się