Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Mam pytanie za pomocą jakiego narzędzia sprawic aby tważ imitowała ruchy które wykonujemy podczas mowy, czy wstawienie kości jest dobrym pomysłem?, a moze ktoś ma inne propozycje?

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

wg mnie najlepszy pomysł to morfing. Tzn robisz głowe, kopiujesz . potem zmianiasz ustawienia vertexów np przy ustach, potem modifier morhp na tą twarz pierwszą, potem Select Object i wybierasz drugą twarz. Przesówasz pomiedzy 0 a 100 . Zreszta jest gotowy morph w maxie (hanibal czy jakos tak sie nazywa - taki z hełmem koles :D ) otwórz i daj na UNHIDE ALL i zobacz jak to wygląda

Napisano

Zgadzam się... jedną z technik jest morfing...

Wystarczy przygotować kilka targetów.. głowa z otartą buzią, głowa z zamkniętą, z uniesionymi brwiami itp..... a potem kolejno morfy docelowe i mamy animację

pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności