Napisano 7 Wrzesień 200420 l Mam pytanie za pomocą jakiego narzędzia sprawic aby tważ imitowała ruchy które wykonujemy podczas mowy, czy wstawienie kości jest dobrym pomysłem?, a moze ktoś ma inne propozycje?
Napisano 7 Wrzesień 200420 l Po pierwsze pisze sie twarz:) A co do pytania to poszukaj inforamcji o modyfikatorze morpher.
Napisano 7 Wrzesień 200420 l wg mnie najlepszy pomysł to morfing. Tzn robisz głowe, kopiujesz . potem zmianiasz ustawienia vertexów np przy ustach, potem modifier morhp na tą twarz pierwszą, potem Select Object i wybierasz drugą twarz. Przesówasz pomiedzy 0 a 100 . Zreszta jest gotowy morph w maxie (hanibal czy jakos tak sie nazywa - taki z hełmem koles :D ) otwórz i daj na UNHIDE ALL i zobacz jak to wygląda
Napisano 7 Wrzesień 200420 l Zgadzam się... jedną z technik jest morfing... Wystarczy przygotować kilka targetów.. głowa z otartą buzią, głowa z zamkniętą, z uniesionymi brwiami itp..... a potem kolejno morfy docelowe i mamy animację pozdrawiam
Napisano 7 Wrzesień 200420 l dobra zrobiłem videotutka jesli mozna to tak nazwac :D (mov i wazy 2.33mb) tu masz adres , i narka. :D http://members.lycos.co.uk/hindusxxx/mor.rar A wy sie nieśmiejcie z tego modelu :D.
Napisano 8 Wrzesień 200420 l niech ktos zmieni ten temat jak ktos pozniej bedzie tego szukal (a chyba juz sa 2 albo 3 takuie posty) to nie znajdzie
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto