Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Mam pytanie za pomocą jakiego narzędzia sprawic aby tważ imitowała ruchy które wykonujemy podczas mowy, czy wstawienie kości jest dobrym pomysłem?, a moze ktoś ma inne propozycje?

  • Odpowiedzi 5
  • Wyświetleń 1,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

wg mnie najlepszy pomysł to morfing. Tzn robisz głowe, kopiujesz . potem zmianiasz ustawienia vertexów np przy ustach, potem modifier morhp na tą twarz pierwszą, potem Select Object i wybierasz drugą twarz. Przesówasz pomiedzy 0 a 100 . Zreszta jest gotowy morph w maxie (hanibal czy jakos tak sie nazywa - taki z hełmem koles :D ) otwórz i daj na UNHIDE ALL i zobacz jak to wygląda

Napisano

Zgadzam się... jedną z technik jest morfing...

Wystarczy przygotować kilka targetów.. głowa z otartą buzią, głowa z zamkniętą, z uniesionymi brwiami itp..... a potem kolejno morfy docelowe i mamy animację

pozdrawiam

Napisano

niech ktos zmieni ten temat

 

jak ktos pozniej bedzie tego szukal (a chyba juz sa 2 albo 3 takuie posty) to nie znajdzie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności