Jump to content

TurboSmooth, którego nie rozumiem


Makal

Recommended Posts

Podczas pracy z 3ds Maxem (2014) i aplikowaniu na siatkę TS, nie wszystko zostaje "wygładzone" tak jak powinno.

Poniżej obraz:

 

http://i.imgur.com/1e6jEnc.png

 

Ktoś wie ocb.? Od razu mówię - vertexy są ze sobą sklejone. Jest to już któryś raz kiedy napotykam na ten problem i wciąż nie wiem z czego on wynika, ani jak sobie z nim poradzić... Aplikowanie MeshSmooth daje ten sam rezultat. Wszystkie 3 otwory zostały wykonane wycięciem przez Boolean (no, ale jeszcze poza nimi jest ostra krawędź na górze i na dole tego panelu, której też nie chcę).

Link to comment
Share on other sites

Używając boolean/proboolean to jak iść do prostytutki i liczyć że trafisz dziewice. To się po prostu nie uda ;)

Przy tym modyfikatorze zawsze się coś popierdzieli, zrobią się niewidoczne poligony, bądź inne cuda na kiju.

 

http://imgur.com/zCybdc7

 

Wykonane metodą "tradycyjną", jeżeli nie chcesz mieć ostrej krawędzi na górze to wystarczy tam edge loopa nie dawać.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy