Makal Posted January 21, 2014 Share Posted January 21, 2014 Podczas pracy z 3ds Maxem (2014) i aplikowaniu na siatkę TS, nie wszystko zostaje "wygładzone" tak jak powinno. Poniżej obraz: http://i.imgur.com/1e6jEnc.png Ktoś wie ocb.? Od razu mówię - vertexy są ze sobą sklejone. Jest to już któryś raz kiedy napotykam na ten problem i wciąż nie wiem z czego on wynika, ani jak sobie z nim poradzić... Aplikowanie MeshSmooth daje ten sam rezultat. Wszystkie 3 otwory zostały wykonane wycięciem przez Boolean (no, ale jeszcze poza nimi jest ostra krawędź na górze i na dole tego panelu, której też nie chcę). Link to comment Share on other sites More sharing options...
ch3steros Posted January 21, 2014 Share Posted January 21, 2014 Używając boolean/proboolean to jak iść do prostytutki i liczyć że trafisz dziewice. To się po prostu nie uda ;) Przy tym modyfikatorze zawsze się coś popierdzieli, zrobią się niewidoczne poligony, bądź inne cuda na kiju. http://imgur.com/zCybdc7 Wykonane metodą "tradycyjną", jeżeli nie chcesz mieć ostrej krawędzi na górze to wystarczy tam edge loopa nie dawać. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Makal Posted January 21, 2014 Author Share Posted January 21, 2014 Dzięki za odpowiedź. Tak myślałem, że jest to coś z tym związane. Od niedawna siedzę w 3dsie i wciąż testuję nowe rzeczy. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blesik Posted January 22, 2014 Share Posted January 22, 2014 i do tego trochę zła siatka zrobiona, przydało by się ciutkę ją zagęścić Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now