Skocz do zawartości

TurboSmooth, którego nie rozumiem


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Podczas pracy z 3ds Maxem (2014) i aplikowaniu na siatkę TS, nie wszystko zostaje "wygładzone" tak jak powinno.

Poniżej obraz:

 

http://i.imgur.com/1e6jEnc.png

 

Ktoś wie ocb.? Od razu mówię - vertexy są ze sobą sklejone. Jest to już któryś raz kiedy napotykam na ten problem i wciąż nie wiem z czego on wynika, ani jak sobie z nim poradzić... Aplikowanie MeshSmooth daje ten sam rezultat. Wszystkie 3 otwory zostały wykonane wycięciem przez Boolean (no, ale jeszcze poza nimi jest ostra krawędź na górze i na dole tego panelu, której też nie chcę).

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Używając boolean/proboolean to jak iść do prostytutki i liczyć że trafisz dziewice. To się po prostu nie uda ;)

Przy tym modyfikatorze zawsze się coś popierdzieli, zrobią się niewidoczne poligony, bądź inne cuda na kiju.

 

http://imgur.com/zCybdc7

 

Wykonane metodą "tradycyjną", jeżeli nie chcesz mieć ostrej krawędzi na górze to wystarczy tam edge loopa nie dawać.

Napisano

Dzięki za odpowiedź. Tak myślałem, że jest to coś z tym związane. Od niedawna siedzę w 3dsie i wciąż testuję nowe rzeczy.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności