Makal Napisano 21 Styczeń 2014 Napisano 21 Styczeń 2014 Podczas pracy z 3ds Maxem (2014) i aplikowaniu na siatkę TS, nie wszystko zostaje "wygładzone" tak jak powinno. Poniżej obraz: http://i.imgur.com/1e6jEnc.png Ktoś wie ocb.? Od razu mówię - vertexy są ze sobą sklejone. Jest to już któryś raz kiedy napotykam na ten problem i wciąż nie wiem z czego on wynika, ani jak sobie z nim poradzić... Aplikowanie MeshSmooth daje ten sam rezultat. Wszystkie 3 otwory zostały wykonane wycięciem przez Boolean (no, ale jeszcze poza nimi jest ostra krawędź na górze i na dole tego panelu, której też nie chcę).
ch3steros Napisano 21 Styczeń 2014 Napisano 21 Styczeń 2014 Używając boolean/proboolean to jak iść do prostytutki i liczyć że trafisz dziewice. To się po prostu nie uda ;) Przy tym modyfikatorze zawsze się coś popierdzieli, zrobią się niewidoczne poligony, bądź inne cuda na kiju. http://imgur.com/zCybdc7 Wykonane metodą "tradycyjną", jeżeli nie chcesz mieć ostrej krawędzi na górze to wystarczy tam edge loopa nie dawać.
Makal Napisano 21 Styczeń 2014 Autor Napisano 21 Styczeń 2014 Dzięki za odpowiedź. Tak myślałem, że jest to coś z tym związane. Od niedawna siedzę w 3dsie i wciąż testuję nowe rzeczy.
Blesik Napisano 22 Styczeń 2014 Napisano 22 Styczeń 2014 i do tego trochę zła siatka zrobiona, przydało by się ciutkę ją zagęścić
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się