Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Próbuję zrobić coś w stylu proceduralnego popękanej ziemi problemem jest(gdyby nie ta przerażająca ilość ustawień w Mantrze...) uzyskanie popękań chciałem użyć do tego voronoi text z SOuPa, ale nie supportuje tego vray, próbowałem wstawić to w rampa i w ten sposób obejść problem. Ktoś zna jakieś rozwiązanie? Ew. inny sposób aby uzyskać noise podobny do voronoia?

  • Odpowiedzi 7
  • Wyświetleń 1,3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

Jasne, ale dostaje nie proceduralną texture tylko geometrie co mi mało pasuje. Jakbym chciał geometrie zrobiłbym to sobie w SOuPie ;)

Napisano
Jasne, ale dostaje nie proceduralną texture tylko geometrie co mi mało pasuje. Jakbym chciał geometrie zrobiłbym to sobie w SOuPie ;)

 

W porządku. ;)

 

W jaki sposób nie supportuje textury Vray ? Może aby zaczął supportować trzeba mu wyrenderować sekwencję tych popękań na dysk aby mógł je ujrzeć ?

Napisano
W porządku. ;)

 

W jaki sposób nie supportuje textury Vray ? Może aby zaczął supportować trzeba mu wyrenderować sekwencję tych popękań na dysk aby mógł je ujrzeć ?

 

p.s w sprawie noisa podobnego do VORA kombinuj z mandelbrotem i jego odpowiedniej powtarzalności plus zwykły noise jako maska.

Napisano
  • Autor
W jaki sposób nie supportuje textury Vray ? Może aby zaczął supportować trzeba mu wyrenderować sekwencję tych popękań na dysk aby mógł je ujrzeć ?

 

W zasadzie racja tylko, że wtedy to już nie będzie proceduralne :P Nie supportuje nie widzi prawidłowo/nie rozumie danych nie do końca rozumiem w czym problem jeśli po przejściu przez supprotowaną(zgodnie z dokumentacją) teksture nie potrafi tego dobrze odczytać wydawało mi się, że tylko same dane wektorowe dotyczące koloru, chyba, że Vray nie potrafi w jakiś sposób odczytać lokalizacji po UV

Napisano
W zasadzie racja tylko, że wtedy to już nie będzie proceduralne :P Nie supportuje nie widzi prawidłowo/nie rozumie danych nie do końca rozumiem w czym problem jeśli po przejściu przez supprotowaną(zgodnie z dokumentacją) teksture nie potrafi tego dobrze odczytać wydawało mi się, że tylko same dane wektorowe dotyczące koloru, chyba, że Vray nie potrafi w jakiś sposób odczytać lokalizacji po UV

 

Niestety Maya nie jest programem proceduralnym jak H. Ma inne wady , zalety. Wydawać by się mogło , że jest proceduralna i , że wszystko w niej można cofnąć / przewinąć i podłaczyć. Nie do końca tak jest jakby być mogło.

 

W zwiazku z tym trzeba to ręcznie fejkować i np. za pomocą rampy zasymulować wg. UV tą proceduralność "czegoś tam" .

 

Vray + soup + maya = to połaczenie i inne podobne = fejk as much as U can ;) aby tylko Maya lub wtyczka zrozumiała o co kamon itd.

 

pozdrawiamy

Napisano
  • Autor

Podłączenie rampy to była pierwsza rzecz jaka wpadła mi do głowy, zasadniczo to gdyby Vr w 2.4 dopuszczał OSL może bym próbował to zrobić w taki sposób... W każdym razie prawdopodobnie będę musiał znaleźć jakiś pattern seamlesowy teraz i przerobić to w nieco inny sposób.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności