Skocz do zawartości

Vray voronoi texture


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Próbuję zrobić coś w stylu proceduralnego popękanej ziemi problemem jest(gdyby nie ta przerażająca ilość ustawień w Mantrze...) uzyskanie popękań chciałem użyć do tego voronoi text z SOuPa, ale nie supportuje tego vray, próbowałem wstawić to w rampa i w ten sposób obejść problem. Ktoś zna jakieś rozwiązanie? Ew. inny sposób aby uzyskać noise podobny do voronoia?

  • Odpowiedzi 7
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano
Jasne, ale dostaje nie proceduralną texture tylko geometrie co mi mało pasuje. Jakbym chciał geometrie zrobiłbym to sobie w SOuPie ;)

 

W porządku. ;)

 

W jaki sposób nie supportuje textury Vray ? Może aby zaczął supportować trzeba mu wyrenderować sekwencję tych popękań na dysk aby mógł je ujrzeć ?

Napisano
W porządku. ;)

 

W jaki sposób nie supportuje textury Vray ? Może aby zaczął supportować trzeba mu wyrenderować sekwencję tych popękań na dysk aby mógł je ujrzeć ?

 

p.s w sprawie noisa podobnego do VORA kombinuj z mandelbrotem i jego odpowiedniej powtarzalności plus zwykły noise jako maska.

Napisano
W jaki sposób nie supportuje textury Vray ? Może aby zaczął supportować trzeba mu wyrenderować sekwencję tych popękań na dysk aby mógł je ujrzeć ?

 

W zasadzie racja tylko, że wtedy to już nie będzie proceduralne :P Nie supportuje nie widzi prawidłowo/nie rozumie danych nie do końca rozumiem w czym problem jeśli po przejściu przez supprotowaną(zgodnie z dokumentacją) teksture nie potrafi tego dobrze odczytać wydawało mi się, że tylko same dane wektorowe dotyczące koloru, chyba, że Vray nie potrafi w jakiś sposób odczytać lokalizacji po UV

Napisano
W zasadzie racja tylko, że wtedy to już nie będzie proceduralne :P Nie supportuje nie widzi prawidłowo/nie rozumie danych nie do końca rozumiem w czym problem jeśli po przejściu przez supprotowaną(zgodnie z dokumentacją) teksture nie potrafi tego dobrze odczytać wydawało mi się, że tylko same dane wektorowe dotyczące koloru, chyba, że Vray nie potrafi w jakiś sposób odczytać lokalizacji po UV

 

Niestety Maya nie jest programem proceduralnym jak H. Ma inne wady , zalety. Wydawać by się mogło , że jest proceduralna i , że wszystko w niej można cofnąć / przewinąć i podłaczyć. Nie do końca tak jest jakby być mogło.

 

W zwiazku z tym trzeba to ręcznie fejkować i np. za pomocą rampy zasymulować wg. UV tą proceduralność "czegoś tam" .

 

Vray + soup + maya = to połaczenie i inne podobne = fejk as much as U can ;) aby tylko Maya lub wtyczka zrozumiała o co kamon itd.

 

pozdrawiamy

Napisano

Podłączenie rampy to była pierwsza rzecz jaka wpadła mi do głowy, zasadniczo to gdyby Vr w 2.4 dopuszczał OSL może bym próbował to zrobić w taki sposób... W każdym razie prawdopodobnie będę musiał znaleźć jakiś pattern seamlesowy teraz i przerobić to w nieco inny sposób.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności