Napisano 29 Styczeń 201411 l Kombinuje jak zrobić coś takiego: Mam scenę którą chce importować. W niej są dwa locator-y oraz geometria która jest do nich podłączona. Chciałbym aby w nowej scenie po zaznaczeniu dwóch punktów vertex na dowolnej płaszczyźnie zaimportowana scena automatycznie dopasowała oba locatory do zaznaczonych punktów. Kolejność vertexów w sumie nie ma teraz znaczenia. Zacząłem od tego:... // Zaznaczam w nowej scenie dwa vertex-y na jakimś mesh-u string $sel[] = `ls -sl -fl`; print $sel; // otrzymuje np ... myObject.vtx[2] myObject.vtx[145] .. Teraz chciałbym aby zaimportowała się scena zawierąjaca ( locator1 oraz locator 2 oraz jakąś tam geometrią ) i od razu oba locatory przyjęły pozycje zaznaczonych wcześniej vertexów. file -import -type "mayaBinary" -rpr "plik" "F:/Maya_Props/scena.mb"; select -r locator1 ; select -tgl myObject.vtx[2] ; SnapPointToPoint; select -r locator1 ; select -tgl myObject.vtx[145] ; SnapPointToPoint; Jakieś pomysły jak to ogarnąć?
Napisano 29 Styczeń 201411 l moze tak: proc import_and_snap() { string $sl[] = `ls -sl -l -fl`; // vertexy float $pos1[3] = `xform -q -ws -t $sl[0]`; float $pos2[3] = `xform -q -ws -t $sl[1]`; file -import -rpr "plik" "c:/temp/foo.ma"; xform -ws -t $pos1[0] $pos1[1] $pos1[2] locator1; xform -ws -t $pos2[0] $pos2[1] $pos2[2] locator2; }
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto