Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Kombinuje jak zrobić coś takiego:

Mam scenę którą chce importować. W niej są dwa locator-y oraz geometria która jest do nich podłączona.

Chciałbym aby w nowej scenie po zaznaczeniu dwóch punktów vertex na dowolnej płaszczyźnie zaimportowana scena automatycznie dopasowała oba locatory do zaznaczonych punktów. Kolejność vertexów w sumie nie ma teraz znaczenia.

 

Zacząłem od tego:...

// Zaznaczam w nowej scenie dwa vertex-y na jakimś mesh-u

string $sel[] = `ls -sl -fl`;

print $sel;

// otrzymuje np

...

myObject.vtx[2]

myObject.vtx[145]

..

Teraz chciałbym aby zaimportowała się scena zawierąjaca ( locator1 oraz locator 2 oraz jakąś tam geometrią ) i od razu oba locatory przyjęły pozycje zaznaczonych wcześniej vertexów.

file -import -type "mayaBinary" -rpr "plik" "F:/Maya_Props/scena.mb";

select -r locator1 ;

select -tgl myObject.vtx[2] ;

SnapPointToPoint;

 

select -r locator1 ;

select -tgl myObject.vtx[145] ;

SnapPointToPoint;

 

Jakieś pomysły jak to ogarnąć?

  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

moze tak:

 

proc import_and_snap()

{

string $sl[] = `ls -sl -l -fl`; // vertexy

float $pos1[3] = `xform -q -ws -t $sl[0]`;

float $pos2[3] = `xform -q -ws -t $sl[1]`;

file -import -rpr "plik" "c:/temp/foo.ma";

xform -ws -t $pos1[0] $pos1[1] $pos1[2] locator1;

xform -ws -t $pos2[0] $pos2[1] $pos2[2] locator2;

}

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności