Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Kombinuje jak zrobić coś takiego:

Mam scenę którą chce importować. W niej są dwa locator-y oraz geometria która jest do nich podłączona.

Chciałbym aby w nowej scenie po zaznaczeniu dwóch punktów vertex na dowolnej płaszczyźnie zaimportowana scena automatycznie dopasowała oba locatory do zaznaczonych punktów. Kolejność vertexów w sumie nie ma teraz znaczenia.

 

Zacząłem od tego:...

// Zaznaczam w nowej scenie dwa vertex-y na jakimś mesh-u

string $sel[] = `ls -sl -fl`;

print $sel;

// otrzymuje np

...

myObject.vtx[2]

myObject.vtx[145]

..

Teraz chciałbym aby zaimportowała się scena zawierąjaca ( locator1 oraz locator 2 oraz jakąś tam geometrią ) i od razu oba locatory przyjęły pozycje zaznaczonych wcześniej vertexów.

file -import -type "mayaBinary" -rpr "plik" "F:/Maya_Props/scena.mb";

select -r locator1 ;

select -tgl myObject.vtx[2] ;

SnapPointToPoint;

 

select -r locator1 ;

select -tgl myObject.vtx[145] ;

SnapPointToPoint;

 

Jakieś pomysły jak to ogarnąć?

  • Odpowiedzi 2
  • Wyświetleń 930
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

moze tak:

 

proc import_and_snap()

{

string $sl[] = `ls -sl -l -fl`; // vertexy

float $pos1[3] = `xform -q -ws -t $sl[0]`;

float $pos2[3] = `xform -q -ws -t $sl[1]`;

file -import -rpr "plik" "c:/temp/foo.ma";

xform -ws -t $pos1[0] $pos1[1] $pos1[2] locator1;

xform -ws -t $pos2[0] $pos2[1] $pos2[2] locator2;

}

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności