BartoszPiasecki Napisano 29 Styczeń 2014 Share Napisano 29 Styczeń 2014 Kombinuje jak zrobić coś takiego: Mam scenę którą chce importować. W niej są dwa locator-y oraz geometria która jest do nich podłączona. Chciałbym aby w nowej scenie po zaznaczeniu dwóch punktów vertex na dowolnej płaszczyźnie zaimportowana scena automatycznie dopasowała oba locatory do zaznaczonych punktów. Kolejność vertexów w sumie nie ma teraz znaczenia. Zacząłem od tego:... // Zaznaczam w nowej scenie dwa vertex-y na jakimś mesh-u string $sel[] = `ls -sl -fl`; print $sel; // otrzymuje np ... myObject.vtx[2] myObject.vtx[145] .. Teraz chciałbym aby zaimportowała się scena zawierąjaca ( locator1 oraz locator 2 oraz jakąś tam geometrią ) i od razu oba locatory przyjęły pozycje zaznaczonych wcześniej vertexów. file -import -type "mayaBinary" -rpr "plik" "F:/Maya_Props/scena.mb"; select -r locator1 ; select -tgl myObject.vtx[2] ; SnapPointToPoint; select -r locator1 ; select -tgl myObject.vtx[145] ; SnapPointToPoint; Jakieś pomysły jak to ogarnąć? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
praetorian Napisano 29 Styczeń 2014 Share Napisano 29 Styczeń 2014 moze tak: proc import_and_snap() { string $sl[] = `ls -sl -l -fl`; // vertexy float $pos1[3] = `xform -q -ws -t $sl[0]`; float $pos2[3] = `xform -q -ws -t $sl[1]`; file -import -rpr "plik" "c:/temp/foo.ma"; xform -ws -t $pos1[0] $pos1[1] $pos1[2] locator1; xform -ws -t $pos2[0] $pos2[1] $pos2[2] locator2; } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BartoszPiasecki Napisano 29 Styczeń 2014 Autor Share Napisano 29 Styczeń 2014 Dokładnie o to chodziło :) Dziękuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się