Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam!!

 

glosniki nie zbyt ciekawy (latwy) temat ale to nie o to chodzi:D:D

celem tego tematu jest nauczenie sie w koncu renderingu (wmiare realistycznego??) i texturowania (kompletnie nic nie wiem o tym:))

 

jesli chodzi o te glosniki to sa to moje glosniki:D ktore maja 5 lat:D:D biedne ale co mam poradzic

 

dlaczego glosniki??---> kilka dni temu okolo godziny 24.00 nadeszla mnie chec na zrobienie czegos co mam na chacie (wmiare zebym to szybko robil)

rozgladnelem sie w lewice i nic w prawice i nic nie bylo ciekawego:(:(

patrze przed siebie a tu na wyciagniecie reki stoja stare zuzyte glosniki:)

mowie do siebie czemu nie niech beda:D:D

 

ps. prosze o pomoc w nauce rederingu:D:D

 

zamiszczam teraz render w maxie 6 render standardowy swiatlo skylight (chyba tak sie to pisze) textury sam nawet nie wiem jakies tam zamotalem jak byscie mogli mi doradzic to bede wdziczny!!:D:D

 

edit--> aha kable dorobie narazie mi sie nie chce:D:D

 

pozdrowienia

  • Odpowiedzi 8
  • Wyświetleń 1,3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

b. fajny model :) nie lepiej by było renderować na innych, szybszych renderach?? pozdro i czekam na wiecej :)

Napisano

widze ze nie tylko ja mam problem z texturami...ech...ja tez bede sie z tym glowil...

ja z mojej strony zycze powodzenia... (fajne glosniki... :p ).

 

a...mam pytanko...jak zrobic rendera siatki...?

Napisano

Samym sky light nigdy nie bedziesz mial w miare przyzwoitego renderu, wynikajacego ze specyficznych wlasciwosci tego swiatla ktore jest podobne do ambientowego swiatla punktowego. Glownie chodzi o cienie ktorych praktycznie nie ma oraz tego ze nijak sie maja do tych w miare poprawych.

 

Chodz niekiedy efekt jest w miare zadowalajacy, swego czasu w galeri byl moj koncept zestawu glosnikowego subwoofer z satelitka. Nie uzylem tam zadnego swiatla, a oswitlenie pochodzilo z bialego plana ustawionego naprzeciwko z wlaczonym tylko FG, sposob smieszy i teoretycznie raczej marny z tego efekt. Jednak w praktyce wyszlo calkiem dobrze, to samo tyczy sie tulipanu w krysztale. Ten sam banalny trk a efekt calkiem dobry.

 

Swiatlo i cien to tedno, kolejna wazna sprawa sa materialy czyli textury i shadery oraz ich umiejetny dobor i ustawienie parametrow, jesli chce sie robic dobre rendery trzeba byc dobrym obserwatorem otoczenia, pozatym majac boxa na planie, dobrego rendera sie nie zrobi, swiatlo i cien musi miec na czym zagrac i sie rozlozyc. To tak w telegraficzyn skrocie.

Napisano
  • Autor

shadow--> wiem ze lepiej ale ja nawet za dobrze (wogole??) nie znam standardowaego rendera maxa6 wiec....

Avari--> prosze sie nie smiac z moich glosnikow;)

Rascal-->ja ciebie w 100% rozumiem ale wlasnie chodzi o to zebym sie teraz tego nauczyl (czas najwyzszy:D)

tylko przydaloby sie jakies fajne linki o tex renderowaniu ligts itp.

 

pozdro

Napisano

No ale przecież tu nie ma czego texturować w skali globalnej! Głośniczki mają plastikową obudowę - więc odpowiedni materiał załatwia sprawę plastiku.

Za to możesz potrenować UVW Unwrap na "naklejaniu" samych opisów pod pokrętłami - to chociaź tyle:)

Pozdr

Napisano

Yhyhyhy, mam takie same glosniczki :) 4 latka maja ;) Tez probowalem je kiedys wymodelowac, ale chyba cos mi nie wyszlo. Swietny model, tylko ta obwodka na okolo przyciskow troszke za szeroka. Wysokosc dobra. Pozdrooffka :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności