Napisano 8 Wrzesień 200420 l Witam!! glosniki nie zbyt ciekawy (latwy) temat ale to nie o to chodzi:D:D celem tego tematu jest nauczenie sie w koncu renderingu (wmiare realistycznego??) i texturowania (kompletnie nic nie wiem o tym:)) jesli chodzi o te glosniki to sa to moje glosniki:D ktore maja 5 lat:D:D biedne ale co mam poradzic dlaczego glosniki??---> kilka dni temu okolo godziny 24.00 nadeszla mnie chec na zrobienie czegos co mam na chacie (wmiare zebym to szybko robil) rozgladnelem sie w lewice i nic w prawice i nic nie bylo ciekawego:(:( patrze przed siebie a tu na wyciagniecie reki stoja stare zuzyte glosniki:) mowie do siebie czemu nie niech beda:D:D ps. prosze o pomoc w nauce rederingu:D:D zamiszczam teraz render w maxie 6 render standardowy swiatlo skylight (chyba tak sie to pisze) textury sam nawet nie wiem jakies tam zamotalem jak byscie mogli mi doradzic to bede wdziczny!!:D:D edit--> aha kable dorobie narazie mi sie nie chce:D:D pozdrowienia
Napisano 8 Wrzesień 200420 l b. fajny model :) nie lepiej by było renderować na innych, szybszych renderach?? pozdro i czekam na wiecej :)
Napisano 8 Wrzesień 200420 l widze ze nie tylko ja mam problem z texturami...ech...ja tez bede sie z tym glowil... ja z mojej strony zycze powodzenia... (fajne glosniki... :p ). a...mam pytanko...jak zrobic rendera siatki...?
Napisano 9 Wrzesień 200420 l Samym sky light nigdy nie bedziesz mial w miare przyzwoitego renderu, wynikajacego ze specyficznych wlasciwosci tego swiatla ktore jest podobne do ambientowego swiatla punktowego. Glownie chodzi o cienie ktorych praktycznie nie ma oraz tego ze nijak sie maja do tych w miare poprawych. Chodz niekiedy efekt jest w miare zadowalajacy, swego czasu w galeri byl moj koncept zestawu glosnikowego subwoofer z satelitka. Nie uzylem tam zadnego swiatla, a oswitlenie pochodzilo z bialego plana ustawionego naprzeciwko z wlaczonym tylko FG, sposob smieszy i teoretycznie raczej marny z tego efekt. Jednak w praktyce wyszlo calkiem dobrze, to samo tyczy sie tulipanu w krysztale. Ten sam banalny trk a efekt calkiem dobry. Swiatlo i cien to tedno, kolejna wazna sprawa sa materialy czyli textury i shadery oraz ich umiejetny dobor i ustawienie parametrow, jesli chce sie robic dobre rendery trzeba byc dobrym obserwatorem otoczenia, pozatym majac boxa na planie, dobrego rendera sie nie zrobi, swiatlo i cien musi miec na czym zagrac i sie rozlozyc. To tak w telegraficzyn skrocie.
Napisano 9 Wrzesień 200420 l Autor shadow--> wiem ze lepiej ale ja nawet za dobrze (wogole??) nie znam standardowaego rendera maxa6 wiec.... Avari--> prosze sie nie smiac z moich glosnikow;) Rascal-->ja ciebie w 100% rozumiem ale wlasnie chodzi o to zebym sie teraz tego nauczyl (czas najwyzszy:D) tylko przydaloby sie jakies fajne linki o tex renderowaniu ligts itp. pozdro
Napisano 10 Wrzesień 200420 l No ale przecież tu nie ma czego texturować w skali globalnej! Głośniczki mają plastikową obudowę - więc odpowiedni materiał załatwia sprawę plastiku. Za to możesz potrenować UVW Unwrap na "naklejaniu" samych opisów pod pokrętłami - to chociaź tyle:) Pozdr
Napisano 15 Wrzesień 200420 l Autor Witam kolejny update!! narazie tylko modeling (render mi do du** wyszedl:D:D)
Napisano 15 Wrzesień 200420 l Yhyhyhy, mam takie same glosniczki :) 4 latka maja ;) Tez probowalem je kiedys wymodelowac, ale chyba cos mi nie wyszlo. Swietny model, tylko ta obwodka na okolo przyciskow troszke za szeroka. Wysokosc dobra. Pozdrooffka :)
Napisano 16 Wrzesień 200420 l Autor simeN--> moje (glosniki) maja 5 lat:D:D masz racje z ta obwodka jest za szeroka:)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto