Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam!!

 

glosniki nie zbyt ciekawy (latwy) temat ale to nie o to chodzi:D:D

celem tego tematu jest nauczenie sie w koncu renderingu (wmiare realistycznego??) i texturowania (kompletnie nic nie wiem o tym:))

 

jesli chodzi o te glosniki to sa to moje glosniki:D ktore maja 5 lat:D:D biedne ale co mam poradzic

 

dlaczego glosniki??---> kilka dni temu okolo godziny 24.00 nadeszla mnie chec na zrobienie czegos co mam na chacie (wmiare zebym to szybko robil)

rozgladnelem sie w lewice i nic w prawice i nic nie bylo ciekawego:(:(

patrze przed siebie a tu na wyciagniecie reki stoja stare zuzyte glosniki:)

mowie do siebie czemu nie niech beda:D:D

 

ps. prosze o pomoc w nauce rederingu:D:D

 

zamiszczam teraz render w maxie 6 render standardowy swiatlo skylight (chyba tak sie to pisze) textury sam nawet nie wiem jakies tam zamotalem jak byscie mogli mi doradzic to bede wdziczny!!:D:D

 

edit--> aha kable dorobie narazie mi sie nie chce:D:D

 

pozdrowienia

  • Odpowiedzi 8
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

widze ze nie tylko ja mam problem z texturami...ech...ja tez bede sie z tym glowil...

ja z mojej strony zycze powodzenia... (fajne glosniki... :p ).

 

a...mam pytanko...jak zrobic rendera siatki...?

Napisano

Samym sky light nigdy nie bedziesz mial w miare przyzwoitego renderu, wynikajacego ze specyficznych wlasciwosci tego swiatla ktore jest podobne do ambientowego swiatla punktowego. Glownie chodzi o cienie ktorych praktycznie nie ma oraz tego ze nijak sie maja do tych w miare poprawych.

 

Chodz niekiedy efekt jest w miare zadowalajacy, swego czasu w galeri byl moj koncept zestawu glosnikowego subwoofer z satelitka. Nie uzylem tam zadnego swiatla, a oswitlenie pochodzilo z bialego plana ustawionego naprzeciwko z wlaczonym tylko FG, sposob smieszy i teoretycznie raczej marny z tego efekt. Jednak w praktyce wyszlo calkiem dobrze, to samo tyczy sie tulipanu w krysztale. Ten sam banalny trk a efekt calkiem dobry.

 

Swiatlo i cien to tedno, kolejna wazna sprawa sa materialy czyli textury i shadery oraz ich umiejetny dobor i ustawienie parametrow, jesli chce sie robic dobre rendery trzeba byc dobrym obserwatorem otoczenia, pozatym majac boxa na planie, dobrego rendera sie nie zrobi, swiatlo i cien musi miec na czym zagrac i sie rozlozyc. To tak w telegraficzyn skrocie.

Napisano

shadow--> wiem ze lepiej ale ja nawet za dobrze (wogole??) nie znam standardowaego rendera maxa6 wiec....

Avari--> prosze sie nie smiac z moich glosnikow;)

Rascal-->ja ciebie w 100% rozumiem ale wlasnie chodzi o to zebym sie teraz tego nauczyl (czas najwyzszy:D)

tylko przydaloby sie jakies fajne linki o tex renderowaniu ligts itp.

 

pozdro

Napisano

No ale przecież tu nie ma czego texturować w skali globalnej! Głośniczki mają plastikową obudowę - więc odpowiedni materiał załatwia sprawę plastiku.

Za to możesz potrenować UVW Unwrap na "naklejaniu" samych opisów pod pokrętłami - to chociaź tyle:)

Pozdr

Napisano

Yhyhyhy, mam takie same glosniczki :) 4 latka maja ;) Tez probowalem je kiedys wymodelowac, ale chyba cos mi nie wyszlo. Swietny model, tylko ta obwodka na okolo przyciskow troszke za szeroka. Wysokosc dobra. Pozdrooffka :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności