SabaruPL Napisano 1 Luty 2014 Napisano 1 Luty 2014 Modeluje sobie różne modele do pewnej gry. W 3ds max jest tak że jak wymodeluje sobie np. wyspę, dodam do niej drogi, mosty nad rzeką itd. to po wrzuceniu modeli do gry nie wszystko jest odpowiedniej wielkości chociaż w samym maksie wydaje się że takie jest. Staram się co prawda korzystać z wymiarów ale i tak nie zawsze to jednakowo wychodzi. Z samym dodawaniem modeli nie ma problemu, ale żeby je przystosować do formatu gry trochę czasu to zajmuję. Więc się pytam czy jest może jakiś program, plugin lub cokolwiek innego żeby łatwo można było przetestować swoje modele bez konieczności konwersji np. chodzą po nich postacią?
legomir Napisano 2 Luty 2014 Napisano 2 Luty 2014 Jaki silnik? Przeliczniki są podane na ogół w dokumentacji.
Adder Napisano 1 Marzec 2014 Napisano 1 Marzec 2014 Napisałeś, ze "nie wszystko jest odpowiedniej wielkości". Zakładam zatem, że niektóre rzeczy są. A przypadkiem nie skalowałeś obiektów? Bo max pamięta skale i potem po eksporcie Ci je pewnie wraca do 100% Jeśli mam racje użyj "Reset XForm". http://docs.autodesk.com/3DSMAX/15/ENU/3ds-Max-Help/index.html?url=files/GUID-B98414B9-4F28-45F4-A1F4-9DA994548ED9.htm,topicNumber=d30e56467
Rekomendowane odpowiedzi