JabcokowyKonik Posted February 4, 2014 Share Posted February 4, 2014 Witam. Mam mały problem w Maya. Najpierw została zrobiona połowa elementu, następnie robiłem lustrzane odbicie, upewniłem się, że wszystkie punkty są ze sobą połączone i wygładzenie robi mi takie brzydkie rzeczy na osi symetrii. Jakieś propozycje jak zrobić, by było to ładne, płynne wygładzenie? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ciacho191 Posted February 4, 2014 Share Posted February 4, 2014 wejdź kamerą w model żebyś widział go od środka i zobacz czy tam face'ów nie ma Link to comment Share on other sites More sharing options...
JabcokowyKonik Posted February 4, 2014 Author Share Posted February 4, 2014 O matko, ale się popisałem... Choć w sumie to dziwne, bo przed zrobieniem odbicia usunąłem face'y. Nie wiem, dlaczego zrobiło je ponownie. Dzięki za pomoc. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts