Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam.

Chciałbym dodać detale do modelu kanapy w zbrushu ale mam problem z modelem. Kiedy próbuje importować za pomocą przycisku GoZ to model się w ogóle nie importuje.Zapisałem więc model jako .obj i po importowaniu w zbrushu dzieje się tak jak na zdjęciu poniżej. Czy jest jakis sposób jak sobie z tym poradzić? Czy problem może tkwi w modelu z maxa?

Z góry dziękuje za pomoc.

  • Odpowiedzi 7
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano (edytowane)

O dzięki, pomogło!

teraz mam nowy problem a mianowice próbuje zrobić dicplacement map za pomocą multi map explorera i zamiast ładnej mapy wychodzą mi dziwactwa jak na zalączonym zdjęciu. Zależy mi na efekcie jak na prawym dolnym zdjęciu.

Edytowane przez jotbe
Napisano

no fakt, pewno skopane UV. Daj w maxie na ten obiekt unwrapUV i zobacz jak wygladaja w maxie uv'alki Jeśli będzie cos nie tak to na pewno zobaczysz, a wtedy trzeba je poprawic

Napisano

Pokaż UV w maxie, nie masz overlapped UV? Nie nachodzi jedno na drugie? Zachowaj też trochę odstępu od granicy UV space. Jak exportujesz do obj i potem importujesz do zbrusha to max psuje vertex order. Albo exportuj przez GOZ albo napraw w zbrushu - cycle UV.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności