jotbe Napisano 19 Luty 2014 Napisano 19 Luty 2014 Witam. Chciałbym dodać detale do modelu kanapy w zbrushu ale mam problem z modelem. Kiedy próbuje importować za pomocą przycisku GoZ to model się w ogóle nie importuje.Zapisałem więc model jako .obj i po importowaniu w zbrushu dzieje się tak jak na zdjęciu poniżej. Czy jest jakis sposób jak sobie z tym poradzić? Czy problem może tkwi w modelu z maxa? Z góry dziękuje za pomoc.
diabelt Napisano 19 Luty 2014 Napisano 19 Luty 2014 (edytowane) Normals odwróć na drugą stronę. Edytowane 19 Luty 2014 przez diabelt
jotbe Napisano 20 Luty 2014 Autor Napisano 20 Luty 2014 (edytowane) O dzięki, pomogło! teraz mam nowy problem a mianowice próbuje zrobić dicplacement map za pomocą multi map explorera i zamiast ładnej mapy wychodzą mi dziwactwa jak na zalączonym zdjęciu. Zależy mi na efekcie jak na prawym dolnym zdjęciu. Edytowane 20 Luty 2014 przez jotbe
MariushO Napisano 20 Luty 2014 Napisano 20 Luty 2014 no fakt, pewno skopane UV. Daj w maxie na ten obiekt unwrapUV i zobacz jak wygladaja w maxie uv'alki Jeśli będzie cos nie tak to na pewno zobaczysz, a wtedy trzeba je poprawic
jotbe Napisano 20 Luty 2014 Autor Napisano 20 Luty 2014 Cały objekt unwrapowałem więc to skopałem albo to coś innego.
diabelt Napisano 20 Luty 2014 Napisano 20 Luty 2014 Pokaż UV w maxie, nie masz overlapped UV? Nie nachodzi jedno na drugie? Zachowaj też trochę odstępu od granicy UV space. Jak exportujesz do obj i potem importujesz do zbrusha to max psuje vertex order. Albo exportuj przez GOZ albo napraw w zbrushu - cycle UV.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się