Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

No coż... modeli to tu niewiele więc przejdę do reszty...

Oświetlenie złe, woda wygląda jakby była w czarne plamy i w ogóle nie zniekształca obiektów dna - użyj materiału reflect/refract!!!

Góry są zbyt spiczaste, tekstury do wyrzucenia(szczególnie te skały - zero wypukłości, dziwne kolory), mgła w sumie też (a przynajmniej na pewno wymaga zmiany parametrów bo na razie widać ją pod wodą! :/).

Ratuje Cię tylko to, że to pierwsza z Twoich prac ;)

Trenuj dalej i zacznij od modelowania zamkniętych pomieszczeń albo jakichś obiektów, bo zrobienie dobrego, rozległego terenu jest według mnie jedną z najtrudniejszych rzeczy...

 

Pozdr

Napisano

Zgadzam się w pełni z przedmówcą, ale jest jeszcze pare detali (!) które powinieneś poprawić mianowicie falistość wody, o ile dalej wygląda całkiem realistycznie to już przy brzegu wychodzi na jaw jak perfidnie wykonałeś ten element, wyraźnie mgła jest ziarnista, to pewnie wina zastosowania złego materiału.

 

I tak na marginesie: czym renderujesz? Wygląda mi to na scanline :/

Napisano

dzizas jaka rozdziałka... czy to jest czysty .raw, że tak się długo laduje???

 

bryce? to nie program do 3d, do zabawka dla dzieci :)




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności