Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Jestem początkującym w dziedzinie grafiki 3D. W związku z tym mam pytanie (szukałem na forum) odnośnie sposobów modelowania. W maxie jest kilka takich sposobów, np: editable poly itp. (gry konweruje sie obiekt pod prawym przyciskiem myszy)...

Czy ktoś mógłby wytłumaczyć czy różnią się te sposoby, czy może jest jakiś artykuł na ten temat... Z góry bardzo dziękuję.

 

PS. Przepraszam za banalne pytania. Ale kto nie pyta ten błądzi :))

  • Odpowiedzi 6
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Tak wiem o F1, ale niestety mój angielski nie jest na najwyższym poziomie (wiem, wiem to tylko moja wina, i jest to duże utrudnienie). Moja prośba jest kierowana właśnie dlatego, że F1 nie pomaga. (przynajmniej mi).

Napisano

A ja powiem tylko tyle narzędziami :). spline poly mesh czy patch modeling topologocznie są prawie takie same a chyba dokladnie takie same. dalej subD to praca na poly z wlaczonym subdivisionem czyli meshsmoothem. no najbardziej skrajną techniką jest nurbs choc moze nie dokonca ale podobna w pracy na spline a moze bardzie patch ;) no jakos tak. kazda jest dobra jesli jest dobra topologia a to juz inna rozmowa.:))...

Napisano

Dziękuje za otrzymane odpowiedzi - jak widze warto na forum zadawać pytania bo życzliwych nie brakuje :) Dziękuje serdecznie - zabieram sie do pracy - musze coś pomodelować :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności