Napisano 10 Wrzesień 200420 l Jestem początkującym w dziedzinie grafiki 3D. W związku z tym mam pytanie (szukałem na forum) odnośnie sposobów modelowania. W maxie jest kilka takich sposobów, np: editable poly itp. (gry konweruje sie obiekt pod prawym przyciskiem myszy)... Czy ktoś mógłby wytłumaczyć czy różnią się te sposoby, czy może jest jakiś artykuł na ten temat... Z góry bardzo dziękuję. PS. Przepraszam za banalne pytania. Ale kto nie pyta ten błądzi :))
Napisano 10 Wrzesień 200420 l Autor Tak wiem o F1, ale niestety mój angielski nie jest na najwyższym poziomie (wiem, wiem to tylko moja wina, i jest to duże utrudnienie). Moja prośba jest kierowana właśnie dlatego, że F1 nie pomaga. (przynajmniej mi).
Napisano 12 Wrzesień 200420 l niczym! kazdy sposob jest dobry i praktycznie kazdym sposobem wymodelujesz wszystko! :) pozdrawiam
Napisano 12 Wrzesień 200420 l A ja powiem tylko tyle narzędziami :). spline poly mesh czy patch modeling topologocznie są prawie takie same a chyba dokladnie takie same. dalej subD to praca na poly z wlaczonym subdivisionem czyli meshsmoothem. no najbardziej skrajną techniką jest nurbs choc moze nie dokonca ale podobna w pracy na spline a moze bardzie patch ;) no jakos tak. kazda jest dobra jesli jest dobra topologia a to juz inna rozmowa.:))...
Napisano 12 Wrzesień 200420 l Autor Dziękuje za otrzymane odpowiedzi - jak widze warto na forum zadawać pytania bo życzliwych nie brakuje :) Dziękuje serdecznie - zabieram sie do pracy - musze coś pomodelować :)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto