Rascal Napisano 4 Marzec 2014 Share Napisano 4 Marzec 2014 Czy jest możliwość przyśpieszenia symulacji które są wykonywane przy użyciu modyfikatora Cloth? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Juzwa Napisano 4 Marzec 2014 Share Napisano 4 Marzec 2014 mass fx z tego co sie orientuje nie ma time scale niestety, co jest bzdura. Ale mozesz kombinowac z gravity scale lub dodac kilka force'ów. Ja zazwyczaj jak startuje to daje gravtity scale na 0,05 bo na defautlowym 1 rozciaga mi juz obiekt kilkaset procent Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rascal Napisano 4 Marzec 2014 Autor Share Napisano 4 Marzec 2014 Generalnie chodzi o przyśpieszenie obliczeń związanych z symulacja :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Juzwa Napisano 4 Marzec 2014 Share Napisano 4 Marzec 2014 hehe, jak liczysz to wlasnie massfx to mozesz wlaczyc opcje multitheading i hardware acceleration, lub zainwestowac w lepszy sprzet :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ApaczoS Napisano 4 Marzec 2014 Share Napisano 4 Marzec 2014 Jeśli używasz garment maker'a to zmniejsz ilość trójkątów do jakiejś rozsądnej wartości a po skończonym simie daj relax i turbosmooth. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rascal Napisano 4 Marzec 2014 Autor Share Napisano 4 Marzec 2014 Jest to modyfikator cloth, ktory nie ma przyspieszenia, a sprzetowe wspomaganie w mCloth na niewiele sie zdaje, prawie go nie widac. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się