Skocz do zawartości

megh

Rekomendowane odpowiedzi

Hej,

zaczynam zabawę z 3D i animacjami. Zaczęłam modelować statek i powoli w mojej głowie zaczęła pojawiać się cała historia. Na razie wrzucam część 3 (przemyślane mam jeszcze 2 może 3 wcześniejsze) nad resztą ciągle pracuję.

Cała scena modelowana jest w 3D max. Na dziobie statku, którego w tej części nie widać wymodelowałam lwa w Mudbox. Miałam pewne problemy z particlami - strasznie wydłużały render dlatego dodałam je już w After Effects.

Chętnie wysłucham wszystkich rad.

Z góry dziękuję za pomoc :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

hmm Icecrown Citadel :P nie wiem czy ci coś to mówi, ale miejsce i statek pasują :P fajnie by było jak by kamera podążała za statkiem i żeby jakieś postacie były na nim lub coś się na nim działo ;]

 

"Bohaterowie lecą statkiem przez śnieżyce, widoczność bardzo ograniczona, ich celem jest dotarcie do tajemniczej cytadeli. (kamera przy statku pokazuje bohaterów, potem kamera stoi w miejscu i statek się oddala. Z lewej strony ukazuje się ledwo widoczna cytadela" :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję za odpowiedź. Budowla w stylu Icecrown Citadel wyglądałaby ciekawie i na pewno doda charakteru. Wcześniej, po lewej był zamek, ale na razie postanowiłam go usunąć. Nie bardzo mi się podoba - modelowałam go jakiś czas temu - zamierzam poprawić.

 

 

(tutaj jeszcze maski i particle były do poprawy)

 

Co do postaci to jeszcze do tego nie doszłam (mam nadzieję, że niedługo spróbuję). Na razie pracuję nad ujęciem z góry, gdzie widoczna będzie wioska.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Domki do części 2.

Pewnie dużo jeszcze trzeba będzie poprawić. Budynki na pewno nie będą ustawione szeregowo. Zastanawiam się czy modelować charakterystyczne budowle np. młyn, gospodę albo jakiś większy budynek.

Planuję nałożyć malowane tekstury, ale zobaczymy co z tego wyjdzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności