natas Napisano 23 Marzec 2014 Napisano 23 Marzec 2014 Właśnie chciałem potestować xNormal 3.18.6 (x64) jednak tu pojawia się pytanie jakie wypalać tekstury gdy chcę model wrzucić do max+Vray, a które są potrzebne do modeli pod choćby udk i gdzie jest ukryty displacement bo nie widzę.
diabelt Napisano 23 Marzec 2014 Napisano 23 Marzec 2014 Displacement to height map. Jakie wypalać? A jakie potrzebujesz:D
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się