Jump to content

Lina na zamkniętym cylindrze


ch3steros
 Share

Recommended Posts

http://i.imgur.com/q3Fmx7S.jpg

 

Potrzebuje zrobić taką line, próbowałem loftu/ twistowania/extrudowania po kształcie nawet udało mi się uzyskać efekt który by mnie zadowalał, ale kosztem bardzo dużej liczby poligonów(ponad 6 milinów/na 17 kopii liny).

 

Co ważne ta lina tak jakby ściąga(trzyma cylinder w całości, nie ma początku i końca o tak to powinno zabrzmieć)

 

Tutaj macie efekt mojego pocenia.

 

http://i.imgur.com/HuUkjH3.jpg

Link to comment
Share on other sites

Nie widzę tutaj pytania z jakim przyszedłeś?

Lina jest geometrią i będzie ciężka. Jeżeli chcesz żeby była lżejsza nie musisz przeciągać całych tub tylko zrobić konieczny kształt zewnętrzy. Przykład w załączniku.

Najlepiej zrobisz jak sobie wymodelujesz prosty kawałek liny i zrobisz bake normalek i potem tym oteksturujesz splinea.

Wydaje mi się też, że jak ładnie pokombinujesz to zrobisz sobie linę (nie do patrzenia z bliska) z "gradient ramp" wrzuconym w bump. (drugi screen)

Link to comment
Share on other sites

Dzięki za pomysł z teksturką ;)

 

Co do wyżej wymienionych metod to już mówie:

 

Z tutka: nie idzie bo loft na końcu się nie łączy i wychodzi badziewniak(ta metoda działa kiedy nie masz zamkniętej ścieżki po której wytłaczasz)

: wersja druga path deform(tak samo)

 

U mnie niestety jest kółko i dlatego są problemy ;(

 

 

Edycja

 

Sam sobie poradziłem, i to prymitywem :D ah te torusy, bede je na rękach nosił:D

Edited by ch3steros
Link to comment
Share on other sites

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy