Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

http://i.imgur.com/q3Fmx7S.jpg

 

Potrzebuje zrobić taką line, próbowałem loftu/ twistowania/extrudowania po kształcie nawet udało mi się uzyskać efekt który by mnie zadowalał, ale kosztem bardzo dużej liczby poligonów(ponad 6 milinów/na 17 kopii liny).

 

Co ważne ta lina tak jakby ściąga(trzyma cylinder w całości, nie ma początku i końca o tak to powinno zabrzmieć)

 

Tutaj macie efekt mojego pocenia.

 

http://i.imgur.com/HuUkjH3.jpg

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 512
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Nie widzę tutaj pytania z jakim przyszedłeś?

Lina jest geometrią i będzie ciężka. Jeżeli chcesz żeby była lżejsza nie musisz przeciągać całych tub tylko zrobić konieczny kształt zewnętrzy. Przykład w załączniku.

Najlepiej zrobisz jak sobie wymodelujesz prosty kawałek liny i zrobisz bake normalek i potem tym oteksturujesz splinea.

Wydaje mi się też, że jak ładnie pokombinujesz to zrobisz sobie linę (nie do patrzenia z bliska) z "gradient ramp" wrzuconym w bump. (drugi screen)

Napisano
  • Autor

Dzięki za pomysł z teksturką ;)

 

Co do wyżej wymienionych metod to już mówie:

 

Z tutka: nie idzie bo loft na końcu się nie łączy i wychodzi badziewniak(ta metoda działa kiedy nie masz zamkniętej ścieżki po której wytłaczasz)

: wersja druga path deform(tak samo)

 

U mnie niestety jest kółko i dlatego są problemy ;(

 

 

Edycja

 

Sam sobie poradziłem, i to prymitywem :D ah te torusy, bede je na rękach nosił:D

Edytowane przez ch3steros

Napisano

Na zamkniętej krzywej powinien działać sweep. W nim można wybrać kształt do pociągnięcia.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności