Napisano 23 Marzec 201411 l http://i.imgur.com/q3Fmx7S.jpg Potrzebuje zrobić taką line, próbowałem loftu/ twistowania/extrudowania po kształcie nawet udało mi się uzyskać efekt który by mnie zadowalał, ale kosztem bardzo dużej liczby poligonów(ponad 6 milinów/na 17 kopii liny). Co ważne ta lina tak jakby ściąga(trzyma cylinder w całości, nie ma początku i końca o tak to powinno zabrzmieć) Tutaj macie efekt mojego pocenia. http://i.imgur.com/HuUkjH3.jpg
Napisano 23 Marzec 201411 l Nie widzę tutaj pytania z jakim przyszedłeś? Lina jest geometrią i będzie ciężka. Jeżeli chcesz żeby była lżejsza nie musisz przeciągać całych tub tylko zrobić konieczny kształt zewnętrzy. Przykład w załączniku. Najlepiej zrobisz jak sobie wymodelujesz prosty kawałek liny i zrobisz bake normalek i potem tym oteksturujesz splinea. Wydaje mi się też, że jak ładnie pokombinujesz to zrobisz sobie linę (nie do patrzenia z bliska) z "gradient ramp" wrzuconym w bump. (drugi screen)
Napisano 23 Marzec 201411 l Autor Dzięki za pomysł z teksturką ;) Co do wyżej wymienionych metod to już mówie: Z tutka: nie idzie bo loft na końcu się nie łączy i wychodzi badziewniak(ta metoda działa kiedy nie masz zamkniętej ścieżki po której wytłaczasz) : wersja druga path deform(tak samo) U mnie niestety jest kółko i dlatego są problemy ;( Edycja Sam sobie poradziłem, i to prymitywem :D ah te torusy, bede je na rękach nosił:D Edytowane 23 Marzec 201411 l przez ch3steros
Napisano 23 Marzec 201411 l Na zamkniętej krzywej powinien działać sweep. W nim można wybrać kształt do pociągnięcia.