Gość JabcokowyKonik Napisano 23 Marzec 2014 Napisano 23 Marzec 2014 Witam. Mam problem z remesh. Mianowicie na danej poniżej belce, którą sobie przygotowałem w Maya składającej się z 6 face'ów, chciałem użyć opcji remesh, by zbrush ładnie stworzył mi nową low poly siatkę(nie chce mi się dodawać pierdyliarda edge'ów ręcznie w Maya). Trochę się zdziwiłem, że wywala przy tym kształcie ściętej belki taką pikselozę. O ile remesh działał super na zwykłych prostych belkach, tak na ściętej nie mogę sobie z nim poradzić. Jest na to jakieś rozwiązanie w zbrush'u, czy muszę dodatkowe linie dodawać ręcznie? Zależy mi na zachowaniu właśnie takiego kształtu. Poniżej siatka belka przed remesh i po remesh.
diabelt Napisano 24 Marzec 2014 Napisano 24 Marzec 2014 Remesh czy dynamesh? BTW te algorytmy tak działają, rzutują grid quadów na obiekt, przy skośnej krawędzi będą powstawać takie schodki. Zagęszczenie takiego obiektu w programie 3D to 5 sekund pracy.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się