Skocz do zawartości

Problem z Remesh


Gość JabcokowyKonik

Rekomendowane odpowiedzi

Gość JabcokowyKonik
Napisano

Witam. Mam problem z remesh. Mianowicie na danej poniżej belce, którą sobie przygotowałem w Maya składającej się z 6 face'ów, chciałem użyć opcji remesh, by zbrush ładnie stworzył mi nową low poly siatkę(nie chce mi się dodawać pierdyliarda edge'ów ręcznie w Maya). Trochę się zdziwiłem, że wywala przy tym kształcie ściętej belki taką pikselozę. O ile remesh działał super na zwykłych prostych belkach, tak na ściętej nie mogę sobie z nim poradzić. Jest na to jakieś rozwiązanie w zbrush'u, czy muszę dodatkowe linie dodawać ręcznie? Zależy mi na zachowaniu właśnie takiego kształtu. Poniżej siatka belka przed remesh i po remesh.

f98g4.jpg

 

2rrkk12.jpg

  • Odpowiedzi 1
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Remesh czy dynamesh? BTW te algorytmy tak działają, rzutują grid quadów na obiekt, przy skośnej krawędzi będą powstawać takie schodki. Zagęszczenie takiego obiektu w programie 3D to 5 sekund pracy.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności