Jump to content

Problem z Remesh


JabcokowyKonik
 Share

Recommended Posts

Witam. Mam problem z remesh. Mianowicie na danej poniżej belce, którą sobie przygotowałem w Maya składającej się z 6 face'ów, chciałem użyć opcji remesh, by zbrush ładnie stworzył mi nową low poly siatkę(nie chce mi się dodawać pierdyliarda edge'ów ręcznie w Maya). Trochę się zdziwiłem, że wywala przy tym kształcie ściętej belki taką pikselozę. O ile remesh działał super na zwykłych prostych belkach, tak na ściętej nie mogę sobie z nim poradzić. Jest na to jakieś rozwiązanie w zbrush'u, czy muszę dodatkowe linie dodawać ręcznie? Zależy mi na zachowaniu właśnie takiego kształtu. Poniżej siatka belka przed remesh i po remesh.

f98g4.jpg

 

2rrkk12.jpg

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy