Napisano 23 Marzec 201411 l Witam. Mam problem z remesh. Mianowicie na danej poniżej belce, którą sobie przygotowałem w Maya składającej się z 6 face'ów, chciałem użyć opcji remesh, by zbrush ładnie stworzył mi nową low poly siatkę(nie chce mi się dodawać pierdyliarda edge'ów ręcznie w Maya). Trochę się zdziwiłem, że wywala przy tym kształcie ściętej belki taką pikselozę. O ile remesh działał super na zwykłych prostych belkach, tak na ściętej nie mogę sobie z nim poradzić. Jest na to jakieś rozwiązanie w zbrush'u, czy muszę dodatkowe linie dodawać ręcznie? Zależy mi na zachowaniu właśnie takiego kształtu. Poniżej siatka belka przed remesh i po remesh.
Napisano 24 Marzec 201411 l Remesh czy dynamesh? BTW te algorytmy tak działają, rzutują grid quadów na obiekt, przy skośnej krawędzi będą powstawać takie schodki. Zagęszczenie takiego obiektu w programie 3D to 5 sekund pracy.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto