Gość siuger Napisano 24 Marzec 2014 Napisano 24 Marzec 2014 Bardzo proszę o pomoc. Wymodelowałem smoka, po czym dopasowałem do niego szkielet CAT i stworzyłem na nim skórę. Stworzyłem mu animacje poruszania się przy pomocy CATMotion layer. Dodałem kamerę z targetem (dummy), żeby wyrenderować chód. Obiekt dummy "linkąłem" do kości CatRigHub w spine, która jest głową smoka. Po wszystkim usunąłem kamerę i jej target czyli linknięty obiekt dummy. Teraz kiedy dodaję AbsoluteLayer i włączam go, szyja smoka wygina się nienaturalnie i ucieka do dołu. W MotionLayer jest ok. Wie ktoś jak to naprawić? Dużo pracy włożyłem w ten szkielet:(. Oto co się dzieje z szują po włączeniu AbsLayer: Pozdrawiam!
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się