Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Bardzo proszę o pomoc.

 

Wymodelowałem smoka, po czym dopasowałem do niego szkielet CAT i stworzyłem na nim skórę. Stworzyłem mu animacje poruszania się przy pomocy CATMotion layer. Dodałem kamerę z targetem (dummy), żeby wyrenderować chód. Obiekt dummy "linkąłem" do kości CatRigHub w spine, która jest głową smoka. Po wszystkim usunąłem kamerę i jej target czyli linknięty obiekt dummy. Teraz kiedy dodaję AbsoluteLayer i włączam go, szyja smoka wygina się nienaturalnie i ucieka do dołu. W MotionLayer jest ok. Wie ktoś jak to naprawić? Dużo pracy włożyłem w ten szkielet:(.

 

Oto co się dzieje z szują po włączeniu AbsLayer:

 

smok.png

 

Pozdrawiam!

  • Wyświetleń 892
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności