Jump to content

Problem z CATRig. Kości wariują po unlinkowaniu od dummy.


siuger
 Share

Recommended Posts

Bardzo proszę o pomoc.

 

Wymodelowałem smoka, po czym dopasowałem do niego szkielet CAT i stworzyłem na nim skórę. Stworzyłem mu animacje poruszania się przy pomocy CATMotion layer. Dodałem kamerę z targetem (dummy), żeby wyrenderować chód. Obiekt dummy "linkąłem" do kości CatRigHub w spine, która jest głową smoka. Po wszystkim usunąłem kamerę i jej target czyli linknięty obiekt dummy. Teraz kiedy dodaję AbsoluteLayer i włączam go, szyja smoka wygina się nienaturalnie i ucieka do dołu. W MotionLayer jest ok. Wie ktoś jak to naprawić? Dużo pracy włożyłem w ten szkielet:(.

 

Oto co się dzieje z szują po włączeniu AbsLayer:

 

smok.png

 

Pozdrawiam!

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy