MaxymilianMax Napisano 24 Marzec 2014 Share Napisano 24 Marzec 2014 Czy zauważyliście że często coś nie tak jest z optyką kamer w grach czy animacjach 3D? Czy widzieliście tego typu jak w poniższym filmiku "animacje przestrzeni/scenerii/otoczenia" ze tak to ujmę w jakiejkolwiek grze? Bo ja nie. Tu sie aż przyjemnie na to patrzy jak przesuwa sie krajobraz, w grach jadąc autem czy lecąc samolotem nie ma sie takiego wrażenia, nie tylko płynności ale i głębi obrazu i jego hmm wagi/ciężaru, masy. O ile rozumiecie co mam na myśli. Grałem tez w symulatory kolei i tam wiele był dał by był taki przyjemny "obrazek" wiele klatek/s jak widac nie trzeba i wiele szczegółów("polygonów") terenu tez nie ma, by efekt był naprawde fajny. Juz kiedys to zauważylem porównując filmowe ujecia np. z kamer przyczepionych do masek racingowych aut do tego co widze nawet 80kl/s w grach, tą różnice w pochłanianiu terenu dookoła. Nie znam zaawansowanych określeń dot. optyki kamer wiec moze ktoś z Was rozumie o co tu i mi chodzi. :) Bo różnice wizualnie widać jak na dłoni. (jak bedzie rwał troche obraz tutaj, to polecam odpalić na YT w 480, tam jest płynnie) https://www.youtube.com/watch?v=zTuNS7ElxnA i jeszcze jedno przyjemne video> [video=youtube;Gx-NxgRciZs] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
olaf Napisano 24 Marzec 2014 Share Napisano 24 Marzec 2014 kwestia soczewki, musiałbyś mieć więcej poligonów na modelu (w szczegolności prostych obiektach) by to wyglądało dobrze. Inaczej wygląda słabo (w wielu starszych grach występowało). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się