Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano
A bo wrzucasz modyfikator unwrap na pustą selekcję poly. Zabawna pomyłka, zdarza się:)

 

nie chcę zaznaczać wszystkich poligonów i je zmapować jako jeden, chcę zaznaczyć poligony tylko np. na dachu i go o teksturować, potem ściany, potem okna i tak po kolei.

Zobacz jak gościu to robi w swoim tutorialu.

 

 

Nie zaznacza wszystkich poligonów tylko wybiera modyfikator i potem je wybiera jako poszczególne Material ID [od 2:17]. Nie wiem co mi blokuje wybór poligonów spod monyfikatora UVW?

Napisano (edytowane)

Nie zrozumiałeś. Chodzi o to że w editable poly masz aktywny subobject polygon i ZERO wybranych polygonów. Kiedy w maxie masz aktywny poziom subobject to modyfikator jest przypisywany automatycznie do selekcji subobject (poly,edge,vertex). Wrzucając unwrap w takiej sytuacji ogłupiasz maxa. Dostajesz modyfikator na pustej selekcji.

 

Więc albo zaznacz jakieś poly i wtedy modyfikator.

Albo WYJDŹ z subobject i wrzuć modyfikator unwrap dla całego obiektu.

Edytowane przez diabelt

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności