Napisano 24 Marzec 201411 l Mam problem z selekcją poligonów w modyfikatorze Unwarp UVW 3Ds max 2014. zanim zastosuję modyfikator w Editable Poly moge w moim obiekcie wybierać poligony, jednakże jak użyję modyfikatora Unwarp UVW to niestety już nie, jedynie vertexy. W czym tkwi problem? Załączyłem film. http://youtu.be/Qo95MXJL3gc
Napisano 24 Marzec 201411 l A bo wrzucasz modyfikator unwrap na pustą selekcję poly. Zabawna pomyłka, zdarza się:)
Napisano 25 Marzec 201411 l Autor A bo wrzucasz modyfikator unwrap na pustą selekcję poly. Zabawna pomyłka, zdarza się:) nie chcę zaznaczać wszystkich poligonów i je zmapować jako jeden, chcę zaznaczyć poligony tylko np. na dachu i go o teksturować, potem ściany, potem okna i tak po kolei. Zobacz jak gościu to robi w swoim tutorialu. Nie zaznacza wszystkich poligonów tylko wybiera modyfikator i potem je wybiera jako poszczególne Material ID [od 2:17]. Nie wiem co mi blokuje wybór poligonów spod monyfikatora UVW?
Napisano 25 Marzec 201411 l Nie zrozumiałeś. Chodzi o to że w editable poly masz aktywny subobject polygon i ZERO wybranych polygonów. Kiedy w maxie masz aktywny poziom subobject to modyfikator jest przypisywany automatycznie do selekcji subobject (poly,edge,vertex). Wrzucając unwrap w takiej sytuacji ogłupiasz maxa. Dostajesz modyfikator na pustej selekcji. Więc albo zaznacz jakieś poly i wtedy modyfikator. Albo WYJDŹ z subobject i wrzuć modyfikator unwrap dla całego obiektu. Edytowane 25 Marzec 201411 l przez diabelt
Napisano 25 Marzec 201411 l Autor teraz już kapuje, wybrałem go bez zaznaczania poligonów, potem modyfikator i już mogę spod modyfikatora wybierać poligony, dzięki za pomoc
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto