Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Mam problem z selekcją poligonów w modyfikatorze Unwarp UVW 3Ds max 2014. zanim zastosuję modyfikator w Editable Poly moge w moim obiekcie wybierać poligony, jednakże jak użyję modyfikatora Unwarp UVW to niestety już nie, jedynie vertexy. W czym tkwi problem?

Załączyłem film.

http://youtu.be/Qo95MXJL3gc

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 1,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

A bo wrzucasz modyfikator unwrap na pustą selekcję poly. Zabawna pomyłka, zdarza się:)

Napisano
  • Autor
A bo wrzucasz modyfikator unwrap na pustą selekcję poly. Zabawna pomyłka, zdarza się:)

 

nie chcę zaznaczać wszystkich poligonów i je zmapować jako jeden, chcę zaznaczyć poligony tylko np. na dachu i go o teksturować, potem ściany, potem okna i tak po kolei.

Zobacz jak gościu to robi w swoim tutorialu.

 

 

Nie zaznacza wszystkich poligonów tylko wybiera modyfikator i potem je wybiera jako poszczególne Material ID [od 2:17]. Nie wiem co mi blokuje wybór poligonów spod monyfikatora UVW?

Napisano

Nie zrozumiałeś. Chodzi o to że w editable poly masz aktywny subobject polygon i ZERO wybranych polygonów. Kiedy w maxie masz aktywny poziom subobject to modyfikator jest przypisywany automatycznie do selekcji subobject (poly,edge,vertex). Wrzucając unwrap w takiej sytuacji ogłupiasz maxa. Dostajesz modyfikator na pustej selekcji.

 

Więc albo zaznacz jakieś poly i wtedy modyfikator.

Albo WYJDŹ z subobject i wrzuć modyfikator unwrap dla całego obiektu.

Edytowane przez diabelt

Napisano
  • Autor

teraz już kapuje, wybrałem go bez zaznaczania poligonów, potem modyfikator i już mogę spod modyfikatora wybierać poligony, dzięki za pomoc

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności