Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Zakladam tutaj nowy temat bo chyba do bitwy to niewiele osob zaglada ostatnio.

Opisuje o co chodzi.

Dla palcow mojej postaci stworzylem obiekty DUMMY i w wire przypisalem aby obrot Dummy obracal jednoczesnie kosci w palcach, co powinno powodowac zamykanie i otwieranie dloni.

Wszystko dziala jak nalerzy, ale tylko przy wylaczonym AUTO KEY. Po wlaczeniu Auto Key Dummy juz nie wplywa na siatke pomimo tego iz w Curve Editor klucze sie dodaja.

Reczna zmiana parametrow w Curve Editor dla tego Dummy tez nie pomaga. Poprostu siatka nie znieksztalca sie i juz.

Jak temu zaradzic, bo teraz przez cala animacje mam do wyboru: otwarta dlon lub zamknieta, a to kicha jest.

 

I jeszcze widok na wire:

 

Dummy_palec3.GIF

  • Odpowiedzi 6
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Najnowsze odkrycie.

Modyfikacja siatki (palcow) podczas wlaczonego AUTO KEY'a dziala do klatki 50 wlacznie. W nastepnych klatkach przestaje dzialac. Co moze byc przyczyna?

Szukalem wszedzie. kasowalem wszystkie klucze tych Dummy od palcow i nic. Po prostu po 50 klatce przestaje dzialac. Jak mi sie uda to wzuce jakis filmik zeby bardziej przyblizyc temat.

Napisano

Podczas tworzenia wire parameters uwzględniany jest zakres listwy czasowej, dlatego warto dać nawet 10 000 klatek podczas przypisywania żeby nie było takich sytuacji...

pozdrawiam

Napisano

Bardzo mozliwe ze podczas ustawiania Wire mialem tylko 50 klatek animacji na listwie. Hmmmm.......

 

Kris_R: znaczy na listwie czasowej ustawic wiecej klatek animacji i dopiero wtedy ustawiac WIRE?

Nie da sie tego teraz zmienic bez ponownego ustawiania WIRE dla kosci?

 

P.S. Powiekszam listwe (dodaje klatki) wciskajac Prawy ALT+PPM i przeciagam listwe w lewo. Dobrze rozumuje czy nie o to ci chodzi?

Napisano

Dobrze rozumujesz :) Właśnie o tym mówiłem...

przed tworzeniem wire trzeba sensownie powiększyć... ma to jakieś tam programowe uzasadnienie pewno, o czym zielonkawego nawet pojęcia nie mam, ale wiem, że trzeba, bo inaczej wire się wysypuje... nie wiem na ile to pomoże, ale mam nadzieję, że choć troszkę

Napisano

Man.... rozwaliłeś mnie KrisR.... nigdy nie spotkałem ograniczenia czasowego dla WIRE.. jak ustawiłem tak działał pzez cały czas.. niezaleznie od ilosci klatek na timeline. (specjalnie po Twoim wpisie zrobiłem próby) Wsio funguje jak trzeba...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności