Azbesty Napisano 27 Marzec 2014 Napisano 27 Marzec 2014 (edytowane) Projekt deski longboardowej zarówno kształt jak i grafika, oraz charakterystyka, zakończył się beta testy prototypu teraz będzie finalny produkt. Limitowany tylko do 2 sztuk . Link do prezetnacji na behance (closeupy/viewport itp) Edytowane 27 Marzec 2014 przez Azbesty
2013 Napisano 27 Marzec 2014 Napisano 27 Marzec 2014 Świetna grafika Kramon, doprawdy bardzo dobre to jest! A do tego to jest 3D nie jakieś pacanie custom brushem w photoshopie, no miodzio, gratulacje!. Masz jakieś tutoriale do tego, chętnie bym się takich form nauczył!
Azbesty Napisano 27 Marzec 2014 Autor Napisano 27 Marzec 2014 Świetna grafika Kramon, doprawdy bardzo dobre to jest! A do tego to jest 3D nie jakieś pacanie custom brushem w photoshopie, no miodzio, gratulacje!. Masz jakieś tutoriale do tego, chętnie bym się takich form nauczył! dzięki wielkie. Niestety nie mam żadnych tutoriali, osobiście ich nie lubię. jeżeli już wolę swojego rodzaju tipy. Generalnie. sprawa wygląda trochę w ten sposób, jak coś mogę ci to lepiej pokazać na skype bo to trochę ciężkie do opisania prawdę mówiąc.. Kolorystyka a w sumie raczej paleta to od niej trzeba zacząć wyjątkowo. Dobrze mieć przynajmniej minimum 3 kolory umnie w tym wypadku był biały magenta i cyjan. No i potem z tej palety robimy odcienie ciemne. No i wpierw tło.. to jakiś pattern na arraych wymyślam daje ciemne odcienie na niego. obiekt + krzywe czy array albo i mieszane. i na różnych poziomach składam w ten sposób całość. No i moment w którym wychodzi największy + 3D w sumie, tylko szkoda że dopiero wpadłem na to już po wysłaniu do drukarni. że mogłem użyć dofa :D Ale drugi plus jest taki, że pod spodem tym wszystkim Dałem lustro.. z mocnym subdividem i displacmentem więc powstały takie jakby popękane płytki.. co bardzo fajnie uzupełniło tło... Każdy element ustawiam na innej wartstie i potem w kompozytorze, maskuję tak a żeby wydobyć konkretny element w danym miejscu. Prawdę mówiąc jakbym miał w ilu to wykonać to bym się chyba zachlastał a ta praca była tak a w sumei taki styl pracy niby ilu a w sumie czy nie prościej było by w 3D i ojezu miliard razy prościej! a jakie możliwości w tej pracy w sumie mało wykorzystanych ale mam teraz tyle pomysłów :D że oja :) Jak chcesz to mogę ci dokładnie na skype pokazać i lepiej to omówić.
2013 Napisano 27 Marzec 2014 Napisano 27 Marzec 2014 No jasne, któregoś dnia możemy się ustawic i o tym podyskutowac. Cinema 4D wydaje mi się do tego idealna, tzn, dla mnie bo blendera nie będę się uczył na 100% :D Po chwili treningu raczej potrafiłbym w niej zrobic taki artystyczny śmietnik. No zdecydowanie lubię takie klimaty! Jakiś czas temu zrobiłem coś takiego, czaszka to free model, też wydaje się fajne na deskę :)
Azbesty Napisano 27 Marzec 2014 Autor Napisano 27 Marzec 2014 Czaszkę w wire frame się klepie z glossy shaderem podspodem ale to przeklepany motyw strasznie wsumie ta czacha już XD
2013 Napisano 27 Marzec 2014 Napisano 27 Marzec 2014 No fakt, był okres gdzie wszędzie czaszki się pojawiały, czaszki z cygarem, czaszki star wars, czaszki gangsta :D Ja nadal je lubię!
Azbesty Napisano 27 Marzec 2014 Autor Napisano 27 Marzec 2014 ja nie lubię naśladować innych zawsze staram się tworzyć coś swojego :>
2013 Napisano 27 Marzec 2014 Napisano 27 Marzec 2014 A mnie nie przeszkadza szukanie inspiracji u innych, do tego przez próby odtworzenia danego stylu rozwijam swoje umiejętności :)
Azbesty Napisano 27 Marzec 2014 Autor Napisano 27 Marzec 2014 Ja wolę osobiście, inspirowanie się po przez odkrywanie nowych możliwości softu samemu.
Rekomendowane odpowiedzi