zbuffer Napisano 13 Wrzesień 2004 Napisano 13 Wrzesień 2004 Witam wszystkich! Postanowiłem spróbować swoich sił w animowaniu postaci. Nigdy tego nie robiłem, ale liczę na to że zdążę się nauczyć i stworzyć jakiś filmik. Będę używał 3ds maxa. Nie mam jeszcze sprecyzowanego pomysłu. Myslę o jakimś treningu na takim drewnianym manekinie - coś w stylu Shaolin ;) zobaczymy jak się to rozwinie.....postaram się wrzucić jakieś szkice akcji jak je opracuję... Pozdr
Master Kiełbaster Napisano 13 Wrzesień 2004 Napisano 13 Wrzesień 2004 Z niecierpliwością czekamy na updaty.
Tomasz Kucharz Napisano 29 Wrzesień 2004 Napisano 29 Wrzesień 2004 Z niecierpliwością czekam tym bardziej że robie coś podobnego na Animations/WIP. pozdrówka
zbuffer Napisano 30 Wrzesień 2004 Autor Napisano 30 Wrzesień 2004 Witam po baaardzo długiej przerwie! Wreszcie wziąłem sie za robienie animacji. Mam opracowany zarys akcji i kluczowe jej momenty. Jak pisałem poprzednio będzie to trening wojowniczki na drewnianym manekinie mojego pomysłu (trochę ostatnio z Shaolin przesadziłem bo to raczej z tym nic wspólnego nie będzie miało;) Na początku kamera wjedzie na plan, który sie rozjaśni i ukarze postać trenującą jakieś tam kopnięcia i uderzenia na manekinie. W pewnej chwili wojowniczka zatrzyma się i zacznie "koncentrować energię" - zbliżenie kamery na twarz z zamkniętymi oczami, napięcie rośnie i oczy gwałtownie się otwierają a w źrenicach ukazuje się ogień czy coś takiego... Kamera bardzo szybko wraca do poprzedniej pozycji, ale akcja przyspiesza i postać zaczyna swoimi ruchami rozkładać manekina na części pierwsze. Animację kończy kopnięcie odłamujące głowę manekina, w którym prawdopodobnie zostanie zastosowane zwolnienie czasu a następnie gwałtowne przyspieszenie (dla nadania dynamizmu). Pracę zaczynam od zmian w modelu - głównie dotyczących ubioru. Oto pierwszy render górnej części ubrania - tekstura przypadkowa, chodzi tylko o kształt. Brzuch i reszta odkrytej skóry jeszcze nie zrobione. Zapraszam do komentowania. Postaram się wrzucać od tej pory jak najczęściej update'y, chociaż niestety nie mam zbyt dużo wolnego czasu na dłubanie w maxie -> klasa maturalna ;( Pozdr
zbuffer Napisano 1 Październik 2004 Autor Napisano 1 Październik 2004 Mały update! Na razie góra bez szczegółów. Trzeba jeszcze zrobić zapinki i oteksturować. Na razie zabieram się za resztę (głównie spodnie). Muszę zrobić stopy! :/
zbuffer Napisano 2 Październik 2004 Autor Napisano 2 Październik 2004 hmmm....ależ zainteresowanie tym wątkiem :P 99% moich własnych postów :/ Mały update. Ubranie i stopy gotowe(uffff...). Trzeba jeszcze oteksturować! A potem zabieram się za riggowanie!
lpshinoda Napisano 2 Październik 2004 Napisano 2 Październik 2004 postać fajna, stopy wyszły ci ekstra, ewentualnie możesz poprawić dół od katany, moim zdaniem jest trochę za długi, ale może to tylko wrażenie przed oteksturowaniem, powiększyłbym też trochę częsć klatki piersiowej, jest moim zdaniem za wąska na szerokosć, powiększ biust to chyba na razie wszystko co zauważyłem teraz należy do ciebie jakies 90% wątku :))), pracuj dalej, pozdro i powodzenia
Tullaris Napisano 2 Październik 2004 Napisano 2 Październik 2004 80 % :D:D lpshinoda gdzie ty widzisz katanę?? Całkiem fajna karatega ale faktycznie powiększ biust :D:D
zbuffer Napisano 18 Październik 2004 Autor Napisano 18 Październik 2004 Witam po dłuższej przerwie! Przez ten czas: 1. Zamapowałem cały model -> mam już gotowe, wyrenderowane tekstury z Unwrap UVW, wystarczy je tylko podmalować i wrzucić na model...... będą one odnosiły się zarówno do koloru jak i wypukłości tkaniny/skóry. 2. Ustawiłem szkielet i suwaki które pomogą przy animacji dłoni, palców, kręgosłupa, głowy, stóp... 3. Ustawiłem envelopy dla skóry, wymagają jednak małych poprawek, ale będę ich dokonywał w trakcie animacji. Teraz zaczynam wreszcie animować....czuję, że będzie ciężko.... Poniżej wrzucam obraz viewportu z suwakami. Pozdr
Rekomendowane odpowiedzi