Jump to content

lpshinoda

Members
  • Joined

  • Last visited

  1. Bazil, jak udało Ci się zachować proporcję klocków? Niezły model, pozdrawiam
  2. Kod Nieśmiertelności 2011 - polecam http://www.filmweb.pl/film/Kod+nie%C5%9Bmiertelno%C5%9Bci-2011-418967
  3. Miałem trochę zabawy z ak47, a wyżej wymieniony "gadżet" był stosowany wyłącznie przy strzelaniu ślepą amunicją. P.S... jaki odrzut ? :)
  4. lpshinoda replied to sewo's post in a topic in Work in progress (WIP)
    a to nie wina nie włączonego translucency w materiale?
  5. lpshinoda replied to sewo's post in a topic in Work in progress (WIP)
    czy za szybą coś się znajduje? jaki masz background viewport'ów?
  6. Creative - bez obrazy, ale gdybyś chociaż o połowę zmniejszył liczbę poly, komp na pewno dałby radę. Pozdrawiam
  7. pytanie do działu Rigging i Animacja...
  8. Wyraźnie napisane zostało, że nie wykorzystujemy już kiedyś zrobionych modeli.
  9. lpshinoda replied to Badyl's post in a topic in Work in progress (WIP)
    no grubo! możesz zapodać siateczki?
  10. lpshinoda replied to Altres's post in a topic in Modeling
    Jakie jednostki masz ustawione w Units Setup... ? Generic? Przestaw na Metric, wybierz Centimeters i powinieneś mieć problem rozwiązany
  11. lpshinoda replied to Dave's post in a topic in Modeling
    Powiem Ci tak, jeżeli chodzi o UVM to Ci nie pomogę bo teksturowaniem się jeszcze nie zajmuję, jeżeli chodzi o wygładzenie kilku sąsiadujących poly to na myśl przychodzi mi tylko Make Planar, a resztę siatki z detalem zagęszczasz na kilka sposobó, np. Cut, Connect, Chamfer, Inset. Oczywiście ktoś może mieć na to inne rozwiązanie. Pozdrawiam
  12. lpshinoda replied to Dave's post in a topic in Modeling
    1. Daj screen'a i opisz które poly chciałbyś wygładzić i jak chciałbyś, żeby wyglądały 2. Nie wiem, a jest zbyt późno i nie bardzo chce mi sie szukać 3. Najlepiej zapisać materiał do Material Libery i po importowaniu obiektu przypisać mu materiał z wcześniej eksportowanego materiału z Material Libery 4. Nie do końca zrozumiałem pytanie, ale możliwe, że chodzi Ci o UVW Map
  13. Pierwszy raz biorę udział w TSM, powodzenia. Zarzucam moje wypocinki, czas: 90 min.
  14. każdy wrzuca jedna pracę?
  15. http://www.vray-materials.de poza tym na pewno było już na forum, opcja szukaj się kłania

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy