Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Od niedawna bawię się Mental Rayem pod 3dsMax 6. Chcę wyrenderować wnętrze pokoju i chcę osiągnąć fotorealistyczny obraz. Mental jest jednak bardzo złożoną maszynką do renderingu i nie za bardzo daję sobie radę.

Zamieszczam wstępny rendering i kilka rzutów sceny. Czy możecie mi udzielić kilku wskazówek ? Powiedzieć co zrobiłem źle i co mam poprawić? W rendererze włączyłem Global illumination, i final gather (bo bez tego nie chodziło :))) Wiem, że reguluje się wartość "samples" w oknie "final gather" (ustawiłem na 1000 - ale tylko do próbnego renderingu potem znacznie zwiększę). W oknie "global light propeties" zwiększyłem wartość "energy" na 800000. I to na tyle...Chciałbym jeszcze się dowiedzieć jak uzyskać anti aliasing i gładkie naturalne cienie generowane przez "mental Ray shadow map" - a może jest lepszy sposób ...??? To na razie tyle. Proszę Was o pomoc.

Ps. Jeżeli znacie jakieś strony z tutorialami do Mentala to będę baaaaaardzo wdzięczny jeżeli się ze mną podzielicie.

Pozdrawiam :)

  • Odpowiedzi 1
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności