Skocz do zawarto艣ci

Featured Replies

Napisano

Witam,

Mam do was pytanie odno艣nie wycinania obiekt贸w, a dok艂adnie siatki po wyci臋ciu. Czym si臋 kierowa膰 w czasie 艂膮czenia vertex贸w.

Dla przyk艂adu gdy np. wycinam otw贸r w modelu to mo偶na tak po艂膮czy膰 siatk臋, czy to b臋dzie niedopuszczalne?

raca44.jpg

Mo偶e lepiej u偶y膰 tr贸jk膮t贸w?

24pex3q.png

lub doda膰 dodatkowe naci臋cia tak 偶eby pionowe i poziome nachodzi艂y si臋 w miejscu poszczeg贸lnych vertex贸w okr臋gu i potem usun膮膰 te vertexy kt贸re s膮 wewn膮trz okr臋gu, ale to powoduje 偶e mamy g臋sta siatk臋 na cz臋艣ci modelu?

  • Odpowiedzi 2
  • Wy艣wietle艅 701
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Mo偶na tak jak zrobi艂e艣 z tr贸jk膮tami, ale mo偶na tak偶e w bardziej elegancki spos贸b, bo teraz poszed艂e艣 na 艂atwizn臋.

Ale je艣li nie psuje Ci si臋 model po na艂o偶eniu Turbo Smooth czy Mesh Smooth znaczy, 偶e jest dobrze.

Je艣li chodzi o otw贸r z pierwszego screen, to zastosuj modyfikator Turbo Smooth i zobacz co si臋 stanie :)

Zobacz sobie siatki na moim no偶u, sporo otwor贸w, mo偶e to Ci troch臋 rozja艣ni.

http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=92071

Napisano

Ja stosuj臋 tak膮 metod臋:

mMKMmLT.png

siatka przy robieniu ko艂a i u偶ywaniu turbosmootha nie musi mie膰 w ciup臋 polygon贸w/kraw臋dzi, wystarcz膮 nawet 4 przy robieniu ma艂ych otwor贸w :)

Polecam r贸wnie偶 wpis na moim blogu, teraz u偶ywam troch臋 innej techniki, ale zasada jest podobna

http://inowosad.blogspot.com/2013/04/tworzenie-otworow-jeden-z-wielu-sposobow.html

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj wi臋cej Polityka prywatno艣ci