Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam,

 

Mam do was pytanie odnośnie wycinania obiektów, a dokładnie siatki po wycięciu. Czym się kierować w czasie łączenia vertexów.

Dla przykładu gdy np. wycinam otwór w modelu to można tak połączyć siatkę, czy to będzie niedopuszczalne?

raca44.jpg

 

Może lepiej użyć trójkątów?

24pex3q.png

 

lub dodać dodatkowe nacięcia tak żeby pionowe i poziome nachodziły się w miejscu poszczególnych vertexów okręgu i potem usunąć te vertexy które są wewnątrz okręgu, ale to powoduje że mamy gęsta siatkę na części modelu?

  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Można tak jak zrobiłeś z trójkątami, ale można także w bardziej elegancki sposób, bo teraz poszedłeś na łatwiznę.

Ale jeśli nie psuje Ci się model po nałożeniu Turbo Smooth czy Mesh Smooth znaczy, że jest dobrze.

 

Jeśli chodzi o otwór z pierwszego screen, to zastosuj modyfikator Turbo Smooth i zobacz co się stanie :)

 

Zobacz sobie siatki na moim nożu, sporo otworów, może to Ci trochę rozjaśni.

 

http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=92071




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności