Napisano 24 Kwiecień 201411 l Witam, zamodelowałem sobie prostą gwiazdę (6 ramion) o jakiejś tam grubości. Nie wiem jak mogę zamodelować medal (czyli wypukły okąg o grubości medalu) który będzie miała wycięty środek w taki sposób żebym mógł w nim osadzić wspomnianą gwiazdę, innymi słowy chcę żeby ten medal miał wyciętą gwiazdę w środku. Chcę uzyskać tak efekt, że gdybym trzymał oba elementy w rękach, to jeden element (gwiazdę) mógłbym idealnie wpasować w medal Zaznaczę jeszcze tylko że nie jestem mocny doświadczonym użytkownikiem 3DSMAX-a (ale szybko się uczę i jestem pojętny). Używam wersji MAX9
Napisano 24 Kwiecień 201411 l No to musisz przerobić jakiś kurs modelowania, nie wiem czy to coś Ci da, ale opisze jak ja bym to zrobił. 1. rysujesz sobie gwiazdkę, i koło ze splajnów, narzędziem "Align" ustawiasz gwiazdkę idealnie na środku koła 2. łączysz je za pomocą "attach" 3. dodajesz modyfikator "extrude" 4. konwertujesz to editable poly 5. zaznaczasz polygony tworzące gwiazdkę 6. skalujesz z wciśniętym shift tworząc kopię tych polygonów, czyli tworzysz osobną gwiazdkę 7. wypełniasz gwiazdkę polygonami i gotowe.