Skocz do zawartości

problem ze swiatlem- biale plamy


Rekomendowane odpowiedzi

Gość poninska
Napisano

Witam, jestem poczatkujaca z 3ds maxem, za kilka dni mam oddanie projektu konkursowego, chcialam dla lepszego efektu zainstalowac Vraya(wczesniej bawiłam sie bez ) i niestety po dodaniu zgodnie z tutorialami swiatla render, miejscami robi sie biały, bez vraya pierwszy render to ten najjasniejszy, wyszedl super, ale po dodaniu 'zadaszenia' i wydluzenia calej formy jest zbyt czarny lub zbyt miały i na dodatek przez to spikselowany. vraysun, probowalam z dodatkowymi vraylight tam gdzie najciemniej, bardzo male jednak zadnej roznicy . ma ktos pomysł jak temu zaradzic?

bardzo prosze o pomoc :)

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Gość poninska
Napisano
Standardowe materiały z tego co pamiętam nie do końca latają z vray a pewnie takie zostały.

własnie materialy zmienilam na vrayowskie, ze strony http://www.vray-materials.de/

Napisano

Ciężko powiedzieć. Może za mocny vraysun przepala Ci to wszystko co jest białe na pierwszym planie? masz gi włączone w ogóle? masz kamerę czy renderujesz z perspektywy? Na początek bym proponował wrzucić na wszystko szary standardowy materiał :P i sprawdzić czy to wina materiału czy innych rzeczy.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności