Gość KickerF1 Napisano 28 Kwiecień 2014 Napisano 28 Kwiecień 2014 Witam! Niezbyt dużo umiem w 3ds maxie i chciałbym was zapytać, czy jest możliwe dopasowanie do siebie dwóch obiektów względem osi Z.(tak jak na zdjęciu) Zawsze robiłem to manualnie poprzez ruszanie vertexami. Jest to bardzo pracochłonne. Tu jest tego za dużo, by to dobrze zrobić. Macie jakieś pomysły? Próbowałem path deform, ale nie wykrywa mi ścieżki. Z góry dzięki :)
GreenScreen Napisano 28 Kwiecień 2014 Napisano 28 Kwiecień 2014 Możesz sobie zrobić ścieżkę ze splain'a i potem stworzyć zwykły box i dodać path deform, wtedy zadziała.
marunioms Napisano 28 Kwiecień 2014 Napisano 28 Kwiecień 2014 Nie wiem czy o to Ci chodziło, ale może ten tutek będzie pomocny: http://www.viz-people.com/portfolio/roads-on-uneven-terrain/
Rekomendowane odpowiedzi