Roku Napisano 29 Kwiecień 2014 Share Napisano 29 Kwiecień 2014 mam pytanie chciał bym wycentrować obiekt ale nie wiem jak to zrobić i dla czego w grze obiekt jest do góry nogami jak moge go obrócić ? tak wygląda z grze a czy ktoś mógł by mi wytłumaczyć co oznaczają Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Adder Napisano 29 Kwiecień 2014 Share Napisano 29 Kwiecień 2014 Obiekty są obrócone ponieważ niewiele więcej softów poza Maxem i blenderem używa Z jako osi "do góry" Prawie wszystkie używają Do tego osi Y. Wystarczy siatkę wewnątrz obiektu obrócić. Jeśli obrócisz obiekt nic to nie zmieni bo on zapamięta, że ma zmienioną rotację i trzeba to resetować. (reset xform) Te guziki oznaczają dokładnie to co mają napisane. kolejno: Wpływaj tylko na pivot na obiekt na hierarchie. jak zaznaczysz któraś z tych opcji, te poniżej zrobią się aktywne i tak wybierzesz co ma się z tym stać. Do wycentrowania: wciśnij affect object a potem align to pivot. przesunie Ci siatkę do pivota. Jeśli nie chcesz ruszać siatki zaznacz affect pivot only i center to object. Po wciśnięciu tego affect pivot only możesz go też samemu ustawić tam gdzie chcesz movem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się