Jump to content

Roku

Members
  • Posts

    40
  • Joined

  • Last visited

Roku's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputation

  1. Witajcie. Mam model postaci człowieka i potrzebuje ustawić sobie dłonie wraz z ramionami w odpowiedniej pozycji, ale ciężko jest to zrobić na vertex, a element odziela mi całą dłoń. Może ktoś wie jak to inaczej zrobić ? by nie bawić sie z zaznaczaniem każdego vertexu
  2. chciałbym skinować postać, ale kiedy daje skin kości same skinuja mi element jak moge usunąć ten skin z elementu tak by był czysty ponieważ poruszanie kością nie zmniejsza pola zasięgu skinowania.
  3. a jakiś szybszy sposób ?
  4. tak po wyeksportowaniu nic to nie daje
  5. Witam kolejne pytanie na które pewnie nie dostane odpowiedzi, ale może ktoś będzie wiedział. Czy w 3ds max da się rozdzielić obiekt żeby dalej był połączony w jeden element tylko podzielony na kilka części ?
  6. Roku

    obrót elementu

    Witam importowałem do maxa postać i chciałbym ją obrócić o 90 stopni obraca się normalnie ale kiedy klikne na inny element wraca do oryginalnej pozycji. Model jest podpięty do kości.
  7. Cześć problem polega na tym, że kiedy nałożę teksturę na model mam na nim nadmiar tekstury, ale po odpaleniu jej w PS widać kanał alfa na tym nadmiarze tekstury dodanie opacity po wyeksportowaniu modelu nie działa w maxie nie ma nadmiaru tekstury, a w pliku wyeksportowanym jest ktoś może wie jak inaczej można to zrobić.
  8. Dzięki spróbuje tak jak mi poradziłeś, a możesz mi powiedzieć czy nie dało by sie tego zrobić modyfikatorem symmetry i substitue ?
  9. nie moge konwertować tego modelu do poly musi być mesh
  10. Nie do końca działa tak jak powinno odpina się od kości, a więc trzeba inny sposób na nakładanie tekstur .
  11. Cześć wszystkim nazwa tematu nie oddaje głębi tego o co tu chodzi, a chodzi o to że mam 2 obiekty (postać człowieka ) i drugą postać człowieka, ale mniejszą po dziele ją na kilka elementów np: nogi, tors,głowa,ręce ale chce zachować proporcje i dokładne ustawienie pokaże to na przykładzie ss bo pewnie nie każdy będzie wiedział o co chodzi . Postać po lewej stronie jest oryginalna, a model po prawej chciał bym ustawić idealnie względem niej chodzi o wielkość długość rąk. Dało by rade coś takiego zrobić ?
  12. dobra dałem sobie rade sma.
  13. chodzi o to że nie moge przez zaznaczenie polygonów nie moge mesh włączyć bo model jest podpięty pod kości
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy