Napisano 29 Kwiecień 201410 l mam pytanie chciał bym wycentrować obiekt ale nie wiem jak to zrobić i dla czego w grze obiekt jest do góry nogami jak moge go obrócić ? tak wygląda z grze a czy ktoś mógł by mi wytłumaczyć co oznaczają
Napisano 29 Kwiecień 201410 l Obiekty są obrócone ponieważ niewiele więcej softów poza Maxem i blenderem używa Z jako osi "do góry" Prawie wszystkie używają Do tego osi Y. Wystarczy siatkę wewnątrz obiektu obrócić. Jeśli obrócisz obiekt nic to nie zmieni bo on zapamięta, że ma zmienioną rotację i trzeba to resetować. (reset xform) Te guziki oznaczają dokładnie to co mają napisane. kolejno: Wpływaj tylko na pivot na obiekt na hierarchie. jak zaznaczysz któraś z tych opcji, te poniżej zrobią się aktywne i tak wybierzesz co ma się z tym stać. Do wycentrowania: wciśnij affect object a potem align to pivot. przesunie Ci siatkę do pivota. Jeśli nie chcesz ruszać siatki zaznacz affect pivot only i center to object. Po wciśnięciu tego affect pivot only możesz go też samemu ustawić tam gdzie chcesz movem.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto