Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 13
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Zauważ, ze ten "bodyalphacrop" jest niczym innym niż górną prawą 1/8 texy. umieść ją w tym miejscu tilingiem i offsetem w koordynatach obrazka.

Chociaż pliki targa są popularne to nie przepadam za nimi. jakiś nie potrafię przewidzieć ich zachowania.

Napisano
Zauważ, ze ten "bodyalphacrop" jest niczym innym niż górną prawą 1/8 texy. umieść ją w tym miejscu tilingiem i offsetem w koordynatach obrazka.

Chociaż pliki targa są popularne to nie przepadam za nimi. jakiś nie potrafię przewidzieć ich zachowania.

 

Tak widziałem i probowalem wrzucic to do "opacity", ale dalej nie wyglada to poprawnie.

Napisano (edytowane)

To tak na prawdę nie jest alfa tylko obraz z alfą gdzie nei ma pixli. jak rzucisz to do maxa na alfe to cały będzie przezroczysty w różnym stopniu. Daj to na diff razem z główną mapa tylko umieść gdzie trzeba.

a przezroczystość.. puszczaj ją jako alfe albo z color correction i podnieś na max albo prawie na max brightnesa (przezroczyste zostanie przezroczyste a pixle zrobiąsię białe i będziesz miał b&w mapke alfy). To jakieś łażenie na około ale chwilowo nie mam mniej głupich pomysłów :p

 

właśnie testowałem swoje wypociny

Trzeba jeszcze do diff na spod dodac czarny podkład i jedyne co mnie męczy to niedokładne wycięcie piórka.. pewnie ten brightness usunął wtopienie..

Edytowane przez Adder
Napisano

Stwierdzilem ze w ps'ie bedzie mi latiej trafic w odpowiednie miejsce. Czy jest jakis sposob zebys mi mogl wyslac swoje ustawienia tego materialu? Ogolnie niby wyglada ok, ale sa jakies dziwne białe placki na włosach.

 

Mam tez pytanie do tych matrialow: body_s01 i body_n. Do czegos sluza?

Napisano (edytowane)

Na zrzucie Color correction ma brightnesa na 100%. a Noise jest byle mapką tylko po to, żebym miał czarne tło. (To czarno-czarny noise). n to normalka, a s1 to pewnie spec. Włosy, zęby, sprzączki i inne metalowe elementy się na mapce wyraźnie odznaczają.

Edytowane przez Adder
Napisano (edytowane)

Nie wiem czemu ale composit mam ustawiony jak u ciebie a mimo to wyglada inaczej (czarny slad w prawym gornym rogu). Do bitmapy po lewej probowalem dac zrcopowane "opacity" i wycinek z "body". Nie rozumiem tez czemu pierwszy composite musze ustawic na odwrot jak u ciebie bo inaczej postac jest cala czarna.

001.jpg

002.jpg

Edytowane przez OneEyedOldMan
Napisano

Orginalne TGA diffuse powinno mieć alpha channel. Wrzucasz Diffuse w kanał opacity i wybierasz RGB channel output - alpha as gray. I masz przeźroczystość na podstawie kanału alfa.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności