Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Hej. Probuje zrobic trzesienie kamery. Postanowilem to zrobic za pomoca kontrolera Noise Position. Niestety kiedy przypisze ow kontroler do kamery zawsze wraca ona na poczatek ukladu odniesienia (miejsce X=0, Y=0 i Z=0). Czy idzie jakos to ominac???? A moze znacie jakis lepszy sposob na wykonanie takiego trzesienia kamery???? :(

  • Odpowiedzi 7
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Aha. Jeszcze jedno. Zapomnialem dodac ze idzie to tez zrobic za pomoca Noise Rotation ale tam znow kamera obraca sie na dol. A recznie nie mozna jej obrocic...

Napisano

Chmm, kiedys to robiłem i mi wyszło własnie ta metodą, moze przypisujesz noise od razu jako ruch a nie jako szum na ruchu ? (nie wiem jak to powiedzieć :) )

Napisano

kiedy ustawisz sobie kamerke w odpowiednim miejscu to zanim dodasz kontroler NOISE do jednej z transformacji (move,rotation,scale) powinieneś przed tym dodać POSITION LIST kontroler do listy a póżniej zaznaczyć ścieżkę AVALIABLE i dodać NOISE

 

pozdrawiam :D

Napisano

Chodzi o to, że nois nie może być jedynym kontrolerem. Jeżeli będzie jako drugi z kontrolerów ruchu wtedy zwyczajnie dodadzą się wielkości i będziesz miał trzęsiawki w miejscu gdzie kamera stoi. Jak dołożysz jako osobny to będziesz miał trzęsiawki w początku układu bo nois będzie przyjmował wielkość np od o do 10:D

Pozdrawiam Bacry

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności