Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Hej. Probuje zrobic trzesienie kamery. Postanowilem to zrobic za pomoca kontrolera Noise Position. Niestety kiedy przypisze ow kontroler do kamery zawsze wraca ona na poczatek ukladu odniesienia (miejsce X=0, Y=0 i Z=0). Czy idzie jakos to ominac???? A moze znacie jakis lepszy sposob na wykonanie takiego trzesienia kamery???? :(

  • Odpowiedzi 7
  • Wyświetleń 1,8k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

Aha. Jeszcze jedno. Zapomnialem dodac ze idzie to tez zrobic za pomoca Noise Rotation ale tam znow kamera obraca sie na dol. A recznie nie mozna jej obrocic...

Napisano

ja tez mialem kiedys podobny problem i zrobilem to po prostu recznie....chyba, ze u Ciebie kamera ma sie trzasc caly czas w tym Ci nie pomoge:P

Napisano

Chmm, kiedys to robiłem i mi wyszło własnie ta metodą, moze przypisujesz noise od razu jako ruch a nie jako szum na ruchu ? (nie wiem jak to powiedzieć :) )

Napisano

kiedy ustawisz sobie kamerke w odpowiednim miejscu to zanim dodasz kontroler NOISE do jednej z transformacji (move,rotation,scale) powinieneś przed tym dodać POSITION LIST kontroler do listy a póżniej zaznaczyć ścieżkę AVALIABLE i dodać NOISE

 

pozdrawiam :D

Napisano

Chodzi o to, że nois nie może być jedynym kontrolerem. Jeżeli będzie jako drugi z kontrolerów ruchu wtedy zwyczajnie dodadzą się wielkości i będziesz miał trzęsiawki w miejscu gdzie kamera stoi. Jak dołożysz jako osobny to będziesz miał trzęsiawki w początku układu bo nois będzie przyjmował wielkość np od o do 10:D

Pozdrawiam Bacry

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności