Napisano 18 Marzec 200321 l Hej. Probuje zrobic trzesienie kamery. Postanowilem to zrobic za pomoca kontrolera Noise Position. Niestety kiedy przypisze ow kontroler do kamery zawsze wraca ona na poczatek ukladu odniesienia (miejsce X=0, Y=0 i Z=0). Czy idzie jakos to ominac???? A moze znacie jakis lepszy sposob na wykonanie takiego trzesienia kamery???? :(
Napisano 18 Marzec 200321 l Autor Aha. Jeszcze jedno. Zapomnialem dodac ze idzie to tez zrobic za pomoca Noise Rotation ale tam znow kamera obraca sie na dol. A recznie nie mozna jej obrocic...
Napisano 18 Marzec 200321 l ja tez mialem kiedys podobny problem i zrobilem to po prostu recznie....chyba, ze u Ciebie kamera ma sie trzasc caly czas w tym Ci nie pomoge:P
Napisano 19 Marzec 200321 l Chmm, kiedys to robiłem i mi wyszło własnie ta metodą, moze przypisujesz noise od razu jako ruch a nie jako szum na ruchu ? (nie wiem jak to powiedzieć :) )
Napisano 19 Marzec 200321 l Autor Rzeczywiscie troche nie zrozumiale :( Oki. Poprobujemy, zobaczymy. Dzieki.
Napisano 20 Marzec 200321 l kiedy ustawisz sobie kamerke w odpowiednim miejscu to zanim dodasz kontroler NOISE do jednej z transformacji (move,rotation,scale) powinieneś przed tym dodać POSITION LIST kontroler do listy a póżniej zaznaczyć ścieżkę AVALIABLE i dodać NOISE pozdrawiam :D
Napisano 21 Marzec 200321 l Chodzi o to, że nois nie może być jedynym kontrolerem. Jeżeli będzie jako drugi z kontrolerów ruchu wtedy zwyczajnie dodadzą się wielkości i będziesz miał trzęsiawki w miejscu gdzie kamera stoi. Jak dołożysz jako osobny to będziesz miał trzęsiawki w początku układu bo nois będzie przyjmował wielkość np od o do 10:D Pozdrawiam Bacry
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto