Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam,

 

Na wstępie zaznaczam iz z cinema raczej jest mi obca :). Czy jest możliwość prostego transferu struktury kości z rigiem z jednego modelu do drugiego? Przykład mamy zrigowany model człowieka i chciałbym w jak najprostszy sposób ten rig przenieść na druga postac której budowa jest prawie taka sama jak tej z rigiem.

Z góry dziekuje za wskazówki.

  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Takiego sposobu na 1 klik to nie ma,jak mi się wydaje.Wagi(z hierarchią) mozna przeniesc przy pomocy narzędzia VAMP(character-manager),ale jesli geometria się rozni przypuszczalnie i tak bedziesz musiał poprawiac.Gdy przeniesiesz wagi na obiekcie pojawi się weight tag i zeby rig dzialal nalezy jeszcze dodac Skin pod ten obiekt.

Ewentualnie,na weight tagu jest opcja wczytywania/zapisywania wag jako vertex mapy-mógłbyś sprobowac takze tej drogi,wtedy się mniej myli przy różniących się geometriach,ale wtedy musialbys to zrobić dla kazdego jointa osobno i bez cięzkiego skryptowania nie zautomatyzujesz tego raczej.

  • Like 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności