Baldack Napisano 5 Maj 2014 Napisano 5 Maj 2014 Cześć, szukam sposobu na animację koszuli (takie jak od garnituru) zapiętej na guziki (czyli czyli pierwsza warstwa + druga warstwa z dziura + guzik z nitką). próbowałem na różne sposoby z ciałem sztywnym, z ciałem miękkim, z "ubraniem" (czyli symulowałem guzik przez ubranie), nawet szukałem sposobu "spięcia" wierzchołków na sztywno do siebie (ale nie znalazłem). Czy ma ktoś jakiś pomysł? Chodzi oczywiście o standardowy system cloth w blenderze 2.70a. Pozdrawiam.
szczuro Napisano 5 Maj 2014 Napisano 5 Maj 2014 (edytowane) http://szczuro.com/files/max3d/koszula.zip - po bokach, cloth pinning przez vertex grupę "Group" - zszywane na guzikach przez Cloth sewing springs - guziki dołaczone za pomocą vetex parent Edytowane 6 Maj 2014 przez szczuro
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się